Нерви та гаманець будуть цілішими: "Нафтогаз" дав цінну пораду
Нерви та гаманець будуть цілішими: "Нафтогаз" дав цінну пораду

Нерви та гаманець будуть цілішими: "Нафтогаз" дав цінну пораду

Побутові споживачі часом отримують завищені платіжки, а потім витрачають час та нерви на з'ясування стосунків із газовими компаніями. У "Нафтогазі" дали пораду, як цього уникнути та вберегти гаманець від можливих переплат.

У газопостачальній компанії пояснили, що найчастіше неправильні нарахування у платіжках оператор ГРМ проводить, якщо не отримує від споживача актуальних показників лічильника.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Фахівці "Нафтогазу" радять регулярно передавати показники, зокрема українцям, які тимчасово виїхали з дому та не споживають блакитного палива.

"Це допоможе уникнути некоректних нарахувань. Адже оператор ГРМ (ваш обл- чи міськгаз) може розраховувати витрати на газ "за плановим щомісячним обсягом споживання", якщо не отримує актуальні дані", - попередили у компанії.

Передача показників. Фото: скрін youtube

Споживачі, які виїхали за кордон, можуть передавати показники через міжнародний номер або скориставшись онлайн-сервісами.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, з клієнтів "Нафтогазу" беруть гроші за передачу показників: кому доведеться платити.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям малюють тисячі за тепло без жодного обліку: чому так відбувається і де обіцяні лічильники.

Теги по теме
Нафтогаз
Источник материала
Поделиться сюжетом