Абоненти "Vodafone" скаржаться на проблеми: як виправдовуються в компанії
Абоненти "Vodafone" скаржаться на проблеми: як виправдовуються в компанії

Абоненти "Vodafone" скаржаться на проблеми: як виправдовуються в компанії

Так, абоненти «Vodafone» не задоволені зв’язком з представниками компанії. Мовляв, додзвонитися до оператора дуже складно.

«Найшвидше оператор візьме через годину»,

«А то і цілий день неможливо дозвонитися, лише після 00:00...», - скаржаться абоненти «Vodafone».

Реагуючи на скарги, у «Vodafone» вирішили пояснити, що відбувається і що робити абонентам, які не можуть додзвонитися до операторів.

«Дійсно, часто бувають черги», - зазначили у «Vodafone», додавши, що абоненти також можуть звернутись у приватні повідомлення групи мобільного оператора.

Також у «Vodafone» підкреслили, що через велике навантаження, на жаль, очікування у черзі може бути довготривалим.

«Нам шкода, що ви зіткнулись з такими складнощами. Рекомендуємо вам використовувати також інші канали спілкування з оператором…», - пояснили у «Vodafone».

Дзвінки на 111 — безкоштовні з мобільного Vodafone в Україні.

0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України. Це також безкоштовно з будь-якого номера в межах України.

Останні новини України:

Як захистити номер телефону від злому: у "Vodafone" назвали простий спосіб.

"Київстар" вводить новий код: що станеться з номерами всіх абонентів.

Платити не треба: "Київстар" зробив важливе оголошення для абонентів.

Теги по теме
Технологии
Источник материала
Поделиться сюжетом