Роботодавці звільняють, водії кидають роботу самі: Україну накриває потужна криза
Роботодавці звільняють, водії кидають роботу самі: Україну накриває потужна криза

Роботодавці звільняють, водії кидають роботу самі: Україну накриває потужна криза

Україна та ЄС оновили та продовжили угоду про "транспортне безвіз". Проте, для українських перевізників умови стали жорсткішими, і в цьому є заслуга польського уряду.

Віце-президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Володимир Балін на Українському Радіо пояснив, що всі зміни у новій угоді продиктовані позицією Польщі.

Їхня мета – запобігти посиленню позицій українських перевізників на ринку, коли Україна стане членом ЄС.

Далекобійники, фото: poglyad.tv

Наразі кількість автоперевезень знаходиться на рекордно низькому рівні, і експерти пов'язують це з активною мобілізацією чоловіків. Володимир Балін сподівається, що криза у сфері автоперевезень незабаром пройде:

"Ми сподіваємося, що держава знайде баланс між мобілізаційними потребами для ЗСУ та потребами для економіки".

За його словами, черг на кордоні зараз немає, і це пов'язано із двома факторами. По-перше, зменшився експортний потенціал через мобілізацію. Багато роботодавців змушені звільняти людей, а водії звільняються самі, побоюючись, що не зможуть перетнути кордон. Це серйозна проблема, але Балін сподівається на перебування балансу між військовими та економічними потребами.

Зменшення експортного потенціалу не призвело до подорожчання перевезень, навпаки, вони стали дешевшими, бо нема чого везти. Зерно, наприклад, перевозять морем і залізницею, що втричі дешевше автотранспорту.

Вантажівка / фото: Pixabay

Коли чекати на закінчення кризи з автоперевезеннями?

Балін сподівається, що криза закінчиться раніше, ніж війна. По-перше, тому що потрібний імпорт. По-друге, він вірить, що економічна політика держави дозволить експортерам виготовляти продукцію, яку можна буде транспортувати. Це важливо для економіки, щоб коштували платити зарплати нашим воїнам.

Крім того, стало відомо, доведеться більше ходити пішки: де в Україні подорожчає проїзд у громадському транспорті

Також поспішаємо повідомити, скільки заощадять власники авто з ГБО після подорожчання палива в Україні: "Вигідно, але не так..."

Источник материала
Поделиться сюжетом