/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6048bb9bbdbdc7c3d71e9ae084f9531a.jpg)
Ветеран Bethesda пояснив важливість екранів завантаження в іграх студії
Багаторічний підлеглий Тодда Говарда пояснив чому його колеги продовжують використовувати "екрани завантаження" через які над ними частенько жартують геймери, повідомляє 24 Канал з посиланням на VideoGamer.
Необхідна складова RPG від Bethesda
Брюс Несміт провів у Bethesda фактично всю кар'єру, працюючи над кожним проєктом: від Fallout 3 до Starfield.
Нещодавно розробник став на захист вже легендарних "екранів завантаження", які є невіднятною частиною кожної гри студії.
За його словами, цей метод є важливим, оскільки дозволяє відстежувати такі речі, як розміщення предметів у локації та інші деталі, які залишаються незмінними до наступної взаємодії з гравцем.
Усі, хто скаржиться на них (екрани, – ред.), припускають, що це зроблено, тому що ми ліниві або не хочемо слідувати сучасному мисленню. Реальність така, що ігри Bethesda настільки деталізовані та настільки насичені графікою… ви просто не можете мати й те і те одночасно,
– каже Несміт.
Також Брюс зізнався, що розробники намагалися виправити цю деталь, але так і не були задоволені результатом.
Неможливо завантажувати інтер'єри всіх цих місць одночасно із зовнішніми. Це просто не варіант,
– резюмував він.
Отож, якщо ви хочете залишити в якійсь печері хаотично розкидані речі, а потім повернутися та знайти їх на тих же місцях через, скажімо, 40 годин гри – доведеться потерпіти екрани завантаження, принаймні в іграх Bethesda.

