Skoda перейшла на екологічно чисте паливо HVO у нових дизельних моделях
Skoda перейшла на екологічно чисте паливо HVO у нових дизельних моделях

Skoda перейшла на екологічно чисте паливо HVO у нових дизельних моделях

Компанія Skoda почала використовувати екологічно чисте паливо HVO (гідрогенізована рослинна олія) як початкову заправку для нових дизельних моделей, що виробляються на її чеських заводах, а також для заправки власного логістичного парку. Це синтетичне дизельне паливо виробляється з відходів і відрізняється від біодизеля, який отримують із сільськогосподарських культур.Паливо HVO виготовляється з використаних жирів та олій шляхом хімічної гідрогенізації, тому не потребує сільськогосподарських угідь, що робить його ще більш екологічним. Біопаливо нового покоління постачається чеською державною компанією ČEPRO.Ініціатива є частиною заходів Skoda Auto із декарбонізації та спрямована на значне скорочення вуглецевого сліду корпоративної діяльності. Мета компанії – до кінця десятиліття досягти вуглецево-нейтральної роботи всіх заводів у Чехії та Індії.“Паливо HVO забезпечує до 90% менші чисті викиди вуглецю порівняно з викопним дизельним паливом. Як перший бренд Volkswagen Group, який запровадив це інноваційне рішення, ми використовуємо HVO не лише у наших легкових автомобілях, а й для заправки вантажівок, що забезпечують внутрішню логістику на наших чеських заводах. З серпня по грудень 2024 року ці транспортні засоби спожили близько 46 000 літрів HVO, що відповідає економії приблизно 300 тонн CO₂”, – зазначив Карстен Шнаке, член правління Škoda Auto з питань закупівель і сталого розвитку.Паливо HVO – це вдосконалене біопаливо, яке класифікується як синтетичний замінник дизеля. Воно виробляється шляхом гідрогенізації відпрацьованих масел, зокрема використаної кулінарної олії, а також рослинних і тваринних жирів.Паливо HVO прозоре, майже без запаху, має високе цетанове число (70 проти 51 у звичайного дизеля), що покращує ефективність згоряння та знижує рівень забруднюючих викидів. Воно не містить сірки, ароматичних вуглеводнів і важких фракцій, що також сприяє зменшенню шкідливих викидів і подовженню терміну служби сажових фільтрів (DPF). У старіших дизельних двигунах HVO також забезпечує тихішу і плавнішу роботу. Його можна змішувати зі звичайним дизельним паливом.Нагадаємо, як раніше розповідав AUTOGEEK, Škoda розповіла подробиці про новий електричний кросовер Elroq.

Источник материала
loader
loader