Неможливо передати показники лічильника: як виправити ситуацію
Неможливо передати показники лічильника: як виправити ситуацію

Неможливо передати показники лічильника: як виправити ситуацію

Деякі українці при спробі передати інформацію про споживання тепла та гарячої води можуть стикнутися з неможливістю це зробити. Чому ця функція може стати недоступною?

Лічильник води. Фото: скрін youtube

Це трапляється в тому випадку, коли індивідуальний лічильник було знято з абонентського обліку, повідомляє 24 канал з посиланням на пресслужбу Черкаської ТЕЦ. Справа в тому, що згідно з діючим законодавством, кожні чотири роки лічильники на гарячу воду та тепло обов’язково повинні перевірятися (проходити повірку).

"Для подальшої передачі показників і отримання коректних нарахувань у платіжках, відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку", - зазначається у повідомлені пресслужби.

Дата закінчення міжповірочного інтервалу вказана в паспорті приладу або в свідоцтві про пройдену повірку (якщо вона вже мала місце).

Повірка лічильника. Фото: скрін youtube

Що робити, щоб здійснити повірку лічильника?

Для проведення самостійної повірки лічильника на тепло чи гарячу воду слід звернутись до компанії, яка проводить подібні роботи та має відповідну ліцензію. Після завершення роботи всю необхідну документацію треба передати працівникам свого постачальника комунальних послуг. В результаті облік лічильника буде відновлено.

Раніше портал Знай писав Переселенців суворо попередили: виплати можуть зупинити вже з 1 липня.

Також ми повідомляли Достроковий вихід на пенсію: коли українці можуть піти на відпочинок раніше не з власної вини.

Крім того, ми інформували Масове закриття тарифів "Київстар": які пропозиції більше недоступні для підключення.

Джерело матеріала
loader
loader