/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fba0aa8ddf7934ed0f04d8b01b9ac7eec.jpg)
На вантажівках Mercedes-Benz з’явилася нова система інтелектуального рульового керування
Система інтелектуального рульового керування наступного покоління Servotwin призначена для вантажівок Mercedes-Benz із підвищеним навантаженням на передню вісь. Тут, як і раніше, використовується підсилювач із роздільним гідравлічним та електричним приводом. Порівняно з попередницею було підвищено точність керування на високих швидкостях. Автомобіль став більш стійким і менше схильний до розгойдування на дорожніх вибоїнах.
Водій тепер може регулювати рівень зусилля на кермі та автоматичного повернення його в середнє положення після виконання маневру на швидкостях до 30 км/год. Доступно три режими, які активуються за допомогою панелі приладів. Внаслідок досягається неабияка легкість та інформативність керування, що особливо важливо при маневруванні в міських умовах.
І ще одна новація. Система рульового керування Servotwin втратила буферну батарею, що знизило витрати на експлуатацію, оскільки акумулятор потрібно було міняти раз на три роки, а також зменшило загальну вагу.

