Новий порядок військового обліку: що змінилося для українських підприємств
Новий порядок військового обліку: що змінилося для українських підприємств

Новий порядок військового обліку: що змінилося для українських підприємств

В Україні набули чинності зміни до порядку організації та ведення військового обліку на підприємствах.

Зокрема, відповідно до змін до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів уточнено порядок формування Комісій з перевірки стану військового обліку на підприємствах, пише LIGA ZAKON Бізнес.

Головами комісій призначаються:

комісії обласного рівня - заступник голови, керівник структурного підрозділу обласної, Київської міської держадміністрації;

комісії районного (міського) рівня - заступник голови, керівник структурного підрозділу районної держадміністрації, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, заступник міського голови.

Кількість таких комісій визначається з урахуванням необхідності забезпечення проведення таких перевірок.

До складу комісій тепер також включаються представники:

міжрегіональних територіальних органів Держпраці (в межах повноважень);

територіальних органів ДПС.

Крім того, уточнено, що районні (міські) ТЦК виключають з військового обліку на підставі відповідних підтвердних документів осіб:

які померли або визнані в установленому законом порядку безвісно відсутніми або оголошені померлими,

визнані непридатними до військової служби,

досягли граничного віку перебування в запасі,

припинили громадянство України.

Теги за темою
Збройні сили України
Джерело матеріала
loader