/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F83c1831db94fbe46ff1378a2b583c030.jpg)
Фільтр у Volkswagen сховали так вдало, що для доступу доведеться розбирати передню частину електрокара
Електромобілі змінили не лише принцип роботи автомобілів, а й їх конструкцію. Відсутність масивного двигуна та трансмісії дозволила інженерам експериментувати з компонуванням. Однак у Volkswagen ID. Buzz це призвело до несподіваних рішень щодо розташування деяких елементів.Зокрема, доступ до салонного фільтра, який зазвичай знаходиться за бардачком, у цій моделі потребує демонтажу капота та сусідніх панелей. Це ускладнює просте, на перший погляд, технічне обслуговування.Процедура заміни фільтра включає кілька етапів: від’єднання електропроводки, зняття верхніх панелей і самого капота. Під цими елементами розташовані не лише фільтр, а й резервуар гальмівної рідини, що робить регулярні перевірки більш трудомісткими.Така конструкція може спонукати власників частіше звертатися до офіційних сервісів, що збільшує вартість експлуатації. Особливо це актуально для моделі, яка вже відзначається високою ціною. Хоча процес не вимагає спеціальних інструментів, його складність викликає питання щодо зручності для користувачів.Цей випадок показує, як інновації в автомобілебудуванні іноді створюють нові виклики для власників. Водіям, які звикли до самостійного обслуговування, доведеться адаптуватися до нових умов або розраховувати на допомогу професіоналів.

