/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F47340a7d23f02fa15f392a9351df2f63.jpg)
Чому світ шаленіє від колекційної іграшки Labubu: компанія збільшує мільярдні прибутки
Китайська компанія Pop Mart International Group Ltd. оголосила про значне зростання прибутку завдяки шалено популярним колекційним лялькам Labubu.Світовий попит на ці милі, але водночас химерні іграшки зробив їх справжнім феноменом серед колекціонерів та любителів унікального дизайну, повідомляє Bloomberg.Згідно з фінансовою звітністю, виторг компанії в першій половині 2025 року зріс на 204% у річному вимірі - до 13,88 млрд юанів (1,93 млрд доларів). Для порівняння, у той самий період минулого року зростання становило 62%. Чистий прибуток компанії зріс на 397%, досягнувши 4,57 млрд юанів (636 млн доларів).Пекінська компанія стрімко просувається у реалізації свого глобального плану розширення, використовуючи зростаючу світову популярність Labubu, яка перетворилася на справжній феномен попкультури на західних ринках, особливо у США.За прогнозами фахівців, обсяги закордонних продажів, ймовірно, перевищить внутрішній китайський ринок у 2025 році, адже на західних ринках іграшки Pop Mart, як правило, мають вищу ціну, ніж у Китаї.Labubu - бренд колекційних плюшевих іграшок у вигляді монстрів, створений гонконзьким дизайнером Лун Касіном. Також Labubu - ім'ям головної героїні серії. Фігурки мають виразні риси - великі очі, колючу шерсть, довгі вушка і виразну міміку. При цьому кожен персонаж має унікальний "характер". Можливо, саме поєднання цих якостей призвело до справжнього фурору на світових ринках.
