Показники каналів, які транслюють телемарафон, зросли за аудиторією упродовж 28 липня — 3 серпня
Минулого тижня показники каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», зросли за аудиторією. Про це свідчать показники панелі телевимірювань Nielsen упродовж 28 липня — 3 серпня, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media.
Зростання зафіксували як за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із понад 50 тис. жителів (на 17%; частка склала 4,06%), так і за широкою 18+, 50 тис.+ (на 10%; частка 7,02%).
Крім того, Nielsen надало дані щодо показників медіагруп за минулий тиждень. Лідером телеперегляду стала медіакомпанія Starlight Media із часткою 24,40%. Другу сходинку посіла 1+1 Media з часткою 16,37%, а третю — Inter Media Group із часткою 7,55%.
Найвищі показники теледивлення зафіксували на таких каналах:
-
СТБ з часткою 7,54% (зменшення 12%).
-
Новий канал із часткою 5,83% (без змін)
-
ICTV2 з часткою 4,75% (зменшення 8%).
-
ТЕТ із часткою 3,97% (без змін)
-
«2+2» з часткою 3,93% (зменшення 7%)
-
НТН із часткою 3,70% (зростання 14%).
До десятки також увійшли «1+1 Україна» з часткою 3,67% (зростання 11%), «Бігуді» (1,84%; зменшення 5%), «Оце» (1,68%; зростання 35%) та «Плюс плюс» (1,47%; зменшення 17%).
Детальніше про прем’єри, телеперегляд, провідні програми за тридцять перший тиждень року читайте тут.
- Читайте також:«Динамо» проти мальтійців на «2+2» та Dizel Show на ICTV2. Як дивилися телеканали 21—27 липня
Архівне фото: Перший канал Суспільного
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

