/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd275e0d19500582e135141e5d76c69b1.jpg)
GAC готує масштабний наступ на європейський ринок з армією електромобілів та грандіозними планами
Китайські автовиробники більше не поступово просуваються на європейський ринок — вони розпочали масштабний наступ, що вже впливає на продажі місцевих брендів. Одним із таких новачків є GAC, який ставить собі амбітну мету: досягти річних продажів понад 50 000 автомобілів у Європі до 2027 року.На автосалоні в Мюнхені компанія представила компактний хетчбек GAC Aion UT та середньорозмірний позашляховик GAC Aion V. Європейський асортимент також включатиме електричний кросовер GAC Aion Y та більш преміальний купе-позашляховик Hyptec HT. Наразі всі моделі є електричними, хоча згодом до лінійки додасться і гібрид із підзарядкою.Президент GAC International Вей Хайган під час виставки в Мюнхені заявив, що Європа є одним із п’яти ключових ринків компанії.Хайган прогнозує, що продажі GAC в Європі складуть 3 000 автомобілів у цьому році, зростуть до 15 000 у 2026 році та перевищать 50 000 до 2027 року. Це означає сімнадцятиразове зростання лише за два роки, хоча ці цифри все ще поступаються внутрішнім показникам компанії. У 2024 році GAC продала 127 000 автомобілів на закордонних ринках, а загальні глобальні продажі сягнули 2 003 058 одиниць.Для пом’якшення впливу митних тарифів на імпорт з Китаю GAC розглядає можливість виробництва автомобілів безпосередньо в Європі. Хайган висловив сподівання на прогресс у торгових переговорах, але зазначив, що компанія також готується до локалізації виробництва для кращого обслуговування європейських клієнтів.Дані автомобільної промисловості підтверджують швидке зростання частки китайських брендів. За даними Jato Dynamics, їхня сукупна частка ринку в Європі майже подвоїлася в першому півріччі 2025 року, досягнувши 5,1%, що еквівалентно 347 135 проданим одиницям. Лідером є BYD із 70 500 продажами, тоді як такі бренди, як Jaecoo, Omoda, Leapmotor та Xpeng, також демонструють стрімке зростання.Зростання китайських виробників у Європі відбувається на тлі загальної тенденції до електрифікації та пошуку альтернатив традиційним європейським маркам. Багато покупців все частіше звертають увагу на доступність, технологічність та дизайн китайських EV, що створює додатковий тиск на місцевих виробників. Окрім того, можливість локалізації виробництва безпосередньо в ЄС може значно зменшити вартість автомобілів для кінцевого споживача, що ще більше посилить конкурентні переваги китайських компаній.
