/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7814005e17ac7277fcbf38fd588b1480.jpg)
Електромобілі можуть перевищити половину продажів нових авто в Європі раніше, ніж очікувалося
Китай значно випереджає США та Європу у переході на електромобілі, що підтверджує нове дослідження щодо темпів електромобілізації. Хоча США та Європа рухаються в тому ж напрямку, їхній прогрес відбувається повільніше.У звіті, опублікованому цього тижня, EY, одна з найбільших у світі професійних консультаційних фірм, прогнозує продажі легкових автомобілів до 2050 року в трьох ключових регіонах.Продажі електромобілів у Європі перевищать продажі бензинових та дизельних автомобілів до 2028 року. Після цього перехід прискориться, і до 2032 року електричні автомобілі становитимуть понад половину всіх нових продажів легкових авто у регіоні.До 2030 року гібриди, включно з PHEV, продовжуватимуть продаватися краще, ніж повністю електричні моделі. Однак із посиленням норм щодо викидів CO2 та появою доступніших електромобілів, BEV швидко вийдуть на перше місце.Перехід на електромобілі у США відбувається значно повільніше, ніж у Європі. EY прогнозує короткострокове зростання продажів у зв’язку із завершенням федеральних податкових пільг, однак довгострокові перспективи погіршилися. Раніше очікувалося, що BEV досягнуть 50% продажів легкових авто до 2034 року, але тепер цей показник перенесено на 2039 рік через політичну невизначеність, імпортні тарифи та відміну стимулів.Гібриди мають заповнити цю прогалину. Їхня частка на ринку США може досягти піку у 34% до 2034 року, перш ніж поступиться місцем електромобілям.У Китаї перехід на електромобілі відбувається набагато швидше. У цьому році комбіновані продажі BEV та PHEV досягнуть 50%, а до 2034 року перевищать 90%. Цікаво, що лише повністю електричні моделі досягнуть 50% продажів легкових авто до 2033 року, на рік пізніше, ніж у Європі, що підкреслює важливість PHEV у Китаї протягом наступного десятиліття.
Для автовиробників нерівномірні темпи переходу означають, що стратегія не може бути універсальною. Успіх залежатиме від створення гнучких платформ, здатних обслуговувати швидко розвиваючіся ринки, такі як Китай і Європа, одночасно підтримуючи інтерес у Північній Америці, де перехід відбувається повільніше.Різниця у темпах електромобілізації між регіонами вказує на важливість адаптації до місцевих умов, включаючи регуляторні вимоги, інфраструктуру та попит споживачів. Це також підкреслює, що гібридні технології залишатимуться актуальними як проміжне рішення, особливо там, де повна електромобілізація ще не стала пріоритетом.

