Новий флагманський електромобіль Toyota вже представлений, але не для нашого ринку
Новий флагманський електромобіль Toyota вже представлений, але не для нашого ринку

Новий флагманський електромобіль Toyota вже представлений, але не для нашого ринку

Новий bZ7 від Toyota має розміри, аналогічні Tesla Model S та BYD Han L на китайському ринку. Під капотом встановлено акумулятор CALB-Tech та електродвигун потужністю 268 к.с. Інформаційно-розважальну систему та смарт-екосистему забезпечують Huawei та Xiaomi.Toyota відстала від багатьох конкурентів на західних ринках електромобілів, але в Китаї вона презентує більш привабливі моделі з нульовими викидами, такі як седани bZ5 та bZ3. Останньою новинкою став bZ7 — елегантний повнорозмірний седан-флагман, розроблений спільно з партнером GAC, який за розмірами конкурує з Tesla Model S.Модель bZ7, попередньо представлена на початку цього року у виробничій версії, тепер демонструється у фінальному вигляді. Це низький седан, запуск якого в Китаї заплановано до кінця 2025 року. Хоча його важко назвати красивим, пропорції та форма виглядають значно привабливішими, ніж у оригінального bZ4X.На передній частині домінують фари у формі клешні омара та світлодіодна смуга, розташована над невеликою чорною решіткою. Плавна лінія даху простягається до компактного заднього багажника, де взаємопов’язані задні ліхтарі підкреслюють ширину автомобіля. Вигнуті двері, приховані ручки та багато поверхневих деталей завершують зовнішній вигляд.За даними, bZ7 має довжину 5 130 мм, ширину 1 965 мм, висоту 1 506 мм та колісну базу 3 020 мм. Ці розміри роблять його прямим конкурентом Tesla Model S, BYD Han L та BMW i5.Коли модель попередньо демонстрували у квітні на Шанхайському автосалоні, деталі щодо силової установки були невідомі. Однак інформація від китайського Міністерства промисловості та інформаційних технологій показала, що на ринок вона вийде з літій-залізо-фосфатним акумулятором від CALB-Tech, який живить один електродвигун потужністю 278 к.с. Повні технічні деталі, включаючи ємність акумулятора та запас ходу, стануть відомі пізніше.Силова установка постачається від Huawei і поєднує двигун, MCU та інвертор в єдиний інтегрований блок. bZ7 також використовує інформаційно-розважальну систему HarmonyOS від Huawei.Інтер'єр Toyota bZ7Додаткові деталі, включно з ціною, очікуються незадовго до дебюту електромобіля на конкурентному китайському ринку ближче до кінця року. Toyota не підтвердила плани щодо інших ринків, але не дивно, якщо bZ7 з’явиться в окремих країнах, де великі седани все ще популярні.Ця модель демонструє, як Toyota адаптується до місцевих ринків, використовуючи локальні партнерства та технології. Її успіх може вплинути на подальшу глобальну стратегію бренду щодо електромобілів, особливо у регіонах, де попит на великі седани залишається стабільним.

Джерело матеріала
loader
loader