"Пояснюють дві вправи та дають самостійну": у соцмережах виникла суперечка про якість шкільної освіти
"Пояснюють дві вправи та дають самостійну": у соцмережах виникла суперечка про якість шкільної освіти

"Пояснюють дві вправи та дають самостійну": у соцмережах виникла суперечка про якість шкільної освіти

Свіжа публічна заява репетиторки з математики Інни Швець викликала гарячу дискусію про рівень сучасної шкільної освіти та навантаження на педагогів. У своєму дописі вона жорстко розкритикувала підхід деяких учителів, які, за її словами, надто поверхнево пояснюють новий матеріал і одразу переходять до самостійних робіт. Репетиторка стверджує, що діти отримують погані оцінки не через лінь чи небажання навчатися, а через недостатню кількість практики та пояснень.

За словами Швець, проблема полягає у тому, що частина педагогів «нехтує своїми обов’язками», що негативно впливає не лише на учнів, а й на ставлення батьків до самої професії вчителя. Вона наполягає: якщо школяр отримує нову тему лише на двох прикладах, то вимагати від нього глибокого розуміння — несправедливо. Репетиторка вважає, що сучасні діти потребують більше часу на пояснення та опрацювання матеріалу, а не швидкого переходу до перевірки знань.

Урок

Однак реакція користувачів соцмереж виявилася зовсім не такою, на яку вона, схоже, очікувала. Вчителі та батьки масово стали на захист шкільних педагогів. Багато хто наголосив: репетитор працює з однією дитиною або невеликою групою, тоді як учитель має справу з тридцятьма учнями, кожен із яких має свій рівень знань, темп роботи та емоційний стан. Педагоги нагадали про свою реальність: перевірка зошитів пізно ввечері, нескінченні бюрократичні документи, постійні повідомлення від батьків, підготовка до уроків та заходів — і все це за низьку заробітну плату.

Вчитель у школі: фото скрін Ютуб

Особливо гостро в коментарях прозвучала думка, що частина батьків перекладає виховання дітей на школу. Дехто зазначив: нині зростає кількість учнів, які не виконують домашніх завдань, не повторюють матеріал і вважають, що за їхню мотивацію мають відповідати педагоги.

Попри критику, вчителі зізнаються: вони дають стільки часу на тему, скільки того потребує клас. Деякі педагоги навіть зазначили, що не женуться за програмою, а переходять до наступного матеріалу лише тоді, коли переконуються — діти справді засвоїли попередній. Але, на їхню думку, сучасні школярі потребують значно більше повторення та самостійної роботи, ніж раніше, а цього вдома часто немає.

Раніше ми розповідали, що в школах пропонують запровадити нові правила: за що суворо каратимуть

Також, школи посилять заходи безпеки: що варто знати батькам про нові правила

Джерело матеріала
loader