Hyundai натякнула на свій найбільший електромобіль, однак він може виявитися не таким вже й новим
Hyundai натякнула на свій найбільший електромобіль, однак він може виявитися не таким вже й новим

Hyundai натякнула на свій найбільший електромобіль, однак він може виявитися не таким вже й новим

Hyundai готується представити те, що компанія називає «світовою прем’єрою свого найбільшого електромобіля на сьогодні» на автосалоні в Брюсселі 9 січня. Анонсована як важлива новинка в глобальному портфоліо компанії, модель, як очікується, буде більшою за кросовер Ioniq 9, хоча поки що це майже все, що Hyundai офіційно повідомляє.Єдиний тизер-зображення дає єдину візуальну підказку. Воно сильно натякає на те, що багато хто вже здогадався: це повністю електрична версія футуристичного мінівена Staria.Ще минулого тижня Hyundai показав оновлений Staria з помірними змінами в дизайні, модернізованими компонентами шасі та більшими екранами в салоні. Силует на тизері дуже схожий на цю оновлену версію з ДВЗ, що підтверджує теорію про те, що електромобіль має спільне походження з платформою Staria.Якщо це так, то майбутня презентація в Європі стане першим публічним дебютом Staria Electric, приблизно через рік після того, як прототип був помічений у Південній Кореї.Порівняння платформHyundai не починає з нуля. Базований на Staria Iveco eMoovy вже підтвердив сумісність платформи з електричними силовими агрегатами. Цей легкий комерційний автомобіль використовує один електродвигун потужністю 215 к.с., який працює в парі з акумуляторним блоком на 63 кВт·год або 76 кВт·год.Хоча Hyundai не розкривав технічних характеристик для власної версії, компанія підтвердила, що модель продемонструє «передові електричні технології, включаючи розширену систему заряджання на 800 вольт».Така сама система на 800 В вже використовується в eMoovy, що дозволяє йому відновити 100 км пробігу всього за десять хвилин при використанні зарядного пристроя на 350 кВт. Якщо Hyundai збереже цю архітектуру, це може надати Staria EV значну перевагу як для комерційного, так і для сімейного використання.Візуально електричний Staria, як очікується, успадкує кілька елементів від нещодавно оновленої версії з двигуном внутрішнього згоряння, включаючи світлодіодну смугу на всю ширину. Раніше виявлений прототип також показав кілька деталей, специфічних для електромобіля, включаючи новий дизайн переднього бампера з інтегрованим портом заряджання та, як здавалося, спеціальні диски, унікальні для електричної моделі.Hyundai не підтвердив, на яких ринках з’явиться електричний Staria, але якщо він піде слідами бензинової моделі, Північна Америка, ймовірно, залишиться осторонь.Оновлений Hyundai Ioniq 6Окрім головного дебюту свого найбільшого на сьогодні електромобіля, стенд Hyundai в Брюсселі також включатиме оновлений седан Ioniq 6. Ентузіасти знайдуть спеціальну N Zone, де будуть представлені спортивні моделі Ioniq 5 N та Ioniq 6 N. Додаючи концептуального шарму, Hyundai також презентує Insteroid, концепт, натхненний відеоіграми та заснований на компактному Inster.Під час прес-конференції Раф Ван Нуффель, віце-президент з продуктів Hyundai Motor Europe, поділиться більшою інформацією про нову модель та електричний портфель компанії в 2026 році.Презентація електричного Staria в Європі є логічним кроком для Hyundai, оскільки ринок мінівенів та комерційних автомобілів у регіоні активно переходить на електротягу. Успіх подібних моделей, як-от Iveco eMoovy, вказує на готовність бізнесу до таких рішень. Для сімейних покупців потенційна швидка зарядка може стати вирішальним аргументом, компенсуючи великі габарити автомобіля. Відсутність підтвердження для ринку Північної Америки може бути пов’язана з іншими пріоритетами бренду в тому регіоні, де популярність мінівенів значно нижча, але це також може змінитися в майбутньому залежно від попиту.

Джерело матеріала
loader
loader