Цей компактний спортивний автомобіль Honda відчувається як мотоцикл на чотирьох колесах
Цей компактний спортивний автомобіль Honda відчувається як мотоцикл на чотирьох колесах

Цей компактний спортивний автомобіль Honda відчувається як мотоцикл на чотирьох колесах

На дорогах сьогодні навряд чи часто зустрінеш Honda S800 M Coupe, але для шанувальників невеликих та легких японських спорткарів цей екземпляр заслуговує на особливу увагу.Компактний та наповнений характером, купе-версія створювалася з розрахунком на експорт і конкурувала з такими автомобілями, як Austin-Healey Sprite та Triumph Spitfire. За словами експертів, він може бути більш захоплюючим, ніж будь-що в сучасній лінійці Honda.Цей крихітний спорткар буде виставлений на аукціон в Японії цього січня, з можливістю міжнародного експорту. Спочатку створений для бельгійського ринку, він згодом повернувся до Японії, де пройшов детальну реставрацію.Завдяки цій реставрації автомобіль виглядає так само добре, як і у 1968 році, коли він зійшов з конвеєра. Тому не дивно, що очікувана ціна продажу становить від 7 до 9 мільйонів єн (що приблизно дорівнює 44 000 – 57 000 доларів США за поточним курсом).Серцем автомобіля є крихітний 791-кубовий (0.8-літровий) атмосферний рядний чотирициліндровий двигун, потужністю 69 кінських сил у стані “як новий”. Сьогодні ці цифри можуть здатися скромними, але їх було достатньо, щоб розігнати S800 до 99 миль/год (160 км/год). Однак справжня цінність — у відчуттях від керування.Що відрізняє цей двигун, так це його високообертова характер, риса, успадкована безпосередньо від мотоциклетного досвіду Honda. Двигун S800 міг розкрутитися далеко за 8 500 об/хв, а деякі версії, за повідомленнями, досягали 9 500 об/хв. Це маленьке задоволене ревіння, жваве і не боязке червоної зони тахометра.Також варто пам’ятати, що S800 — дуже і дуже легкий автомобіль. Фактично, його вага становить лише 1 587 фунтів (720 кг), тому, безсумнівно, керування ним на гірській дорозі має бути абсолютним задоволенням. З невеликим двигуном поєднується чотириступінчаста механічна коробка передач, що приводить в рух задні колеса.Далі йде дизайн — це невідфільтрована доза шарму 1960-х років. Незважаючи на крихітний двигун, S800 має дивовижно довгий капот, відзначений помітним виступом з боку пасажира. Хромовані деталі присутні скрізь: обрамляють фари, окантовують решітку радіатора та огортають задній бампер. Все це встановлено на чудові невеликі чорні диски, які ідеально відповідають пропорціям автомобіля.Інтер'єр та деталі Honda S800Показник одометра становить 66 438 кілометрів (41 282 милі), що є надзвичайно низьким показником для автомобіля такого віку. Це, разом із реставрацією, робить його привабливим варіантом для колекціонерів або для тих, хто бажає володіти частинкою японської спортивної історії.Для тих, хто захоплюється крихітними двигунами та високими обертами, ця маленька Honda може виявитися мрією. Цей аукціонний лот — рідкісна нагода придбати не просто автомобіль, а відреставрований історичний артефакт, який втілює інженерну філософію Honda того часу, коли спортивність визначалася не потужністю, а ажурною вагою, точністю керування та унікальним характером двигуна, що успадкував дух гоночних мотоциклів.

Джерело матеріала
loader
loader