/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff245f91bd2b2e4a4d0ccb2ddc874e367.jpg)
Електромобіль BYD для Японії ще не надійшов у продаж, а вже викликає суперечки
Японський автовиробник Honda планує запустити повністю електричну версію свого найпопулярнішого мікровена N-Box до 2027 року. Це рішення розглядається як відповідь на майбутній вихід на ринок Японії компактного електромобіля BYD Racco, який очікується в 2026 році.Наразі автомобіль N-Box, який три роки поспіль є лідером продажів нових автомобілів в Японії, доступний виключно з бензиновим двигуном об’ємом 658 куб.см. Електрична версія стане першою повністю електричною пропозицією в сегменті кей-карів для японських покупців.Робота над електричною моделлю ще на ранній стадії, тому деталі про неї обмежені. Очікується, що для конкуренції з BYD Racco, який оснащений акумулятором ємністю 20 кВт·год та запасом ходу близько 180 кілометрів, Honda доведеться запропонувати схожі характеристики. Як повідомляє Nikkei Asia, компанія ще визначається як з показниками запасу ходу, так і з ціновою стратегією для новинки.Незважаючи на технологічну передовість Японії, електромобілі поки що займають лише близько 2% ринку нових автомобілів країни. Успіх мають переважно невеликі моделі, такі як Nissan Sakura та Mitsubishi eK X, які разом формують майже 40% продажів електромобілів в Японії. Honda не єдина, хто готує відповідь на виклик BYD. Suzuki також, за повідомленнями, розробляє власний електричний міні-кар, хоча деталі про нього поки невідомі.
Запланований вихід електричної Honda N-Box у 2027 році може стати важливим кроком для електрифікації одного з найважливіших сегментів японського ринку. Паралельне існування електричної та бензинової версій однієї моделі відображає обережну стратегію виробників, які намагаються балансувати між інноваціями та звичками споживачів. Успіх цієї ініціативи може значно прискорити перехід на електромобілі в країні, де компактні автомобілі традиційно користуються величезною популярністю.

