Країна
Україна
Соцмережі

Владислав Чечоткін

Владислав Чечоткін: «піонер» електронної комерції, який торгує китайськими товарами сумнівного походження

Засновник одного з найбільших електронних магазинів в Україні. Бізнесмен нового покоління з сумнівними методами ведення бізнесу.

  1. Біографія
  2. Кар'єра і бізнес
  3. Освіта
  4. Кар'єра і бізнес
  5. Копромат та чутки
  6. Декларація
  7. Відео

Біографія

Владислав Чечоткін має репутацію одного з перших українських бізнесменів, які заробили гроші чесною працею, а не «присмоктавшись» до державних ресурсів.

Не зважаючи на те, що лідер електронної торгівлі дійсно відрізняється від «традиційних» українських олігархів, методи ведення його бізнесу не відзначаються прозорістю.

Майбутній господар «Розетки» народився в 1970 році і є корінним киянином.

Кар'єра і бізнес

Владислав Чечоткін, біографія якого була старанно виправлена ​​піарниками його компанії, виходець з класичної інтелігентної радянської сім'ї. Батько майбутнього лідера інтернет-торгівлі був інженером, а мати - науковцем.

Сім'я проживала в звичайному багатоповерховому будинку, а маломірну квартиру Чечоткін поділяв ще з двома старшими братами.

Владислав Чечоткін, Вікіпедія про якого мовчить, заявляє, що мав не просте і досить бідне дитинство. Бізнесмен розповідав, що його батько працював на трьох роботах і не особливо заохочував комерційні амбіції сина, бувши людиною «совкового» гатунку.

Освіта

Реалізуватися в бізнесі,молодший син з бідної родини вирішив у комерції, яка стала легальною в пору його випуску зі школи. Однак для створення власного бізнесу Владислав Чечоткін повинен був отримати досвід і знання для чого став студентом Києво-Могилянської бізнес-школи.

Крім того, в бажанні дізнатися більше про науку заробляння грошей і управління бізнесом майбутній підприємець поїхав у російський Санкт-Петербург, де пройшов курс навчання економіки підприємства в Європейському університеті.

Кар'єра і бізнес

Перший комерційний досвід господар «Розетки» отримав ще в школі, коли намагався торгувати дефіцитними в той момент закордонними жуйками.

Тоді Чечоткін засвоїв просте, але вигідне правило «Купи дешево - продай дорого».

Дотримання цієї формули принесе радянському хлопчикові мільйони доларів в майбутньому.

Першу роботу Владислав Чечоткін отримав у 12 - 13 років. Заробляння грошей для бідного хлопчика стало сенсом життя і способом позбутися від нелюбимого батька і похмурого побуту.

Підлітком майбутній бізнесмен конфліктував з батьком і намагався знайти будь-які способи, щоб позбутися їх впливу.

Владислав Чечоткін, сім'я якого не була особливо благополучною, заробив перші гроші у 12 років. Кмітливий хлопчик навчився тренувати собак і почав займатися цим за відповідну плату.

Активний підліток “осідлав хвилю” українського капіталізму, що формувався, і отримав свою першу роботу в фірмі «Поні Експрес». Перша робота принесла юнакові «пристойні» гроші, які назавжди змінили спосіб мислення майбутнього господаря «Розетки».

Владислав Чечоткін, дата народження якого не афішується прес-службою його компанії, в одному зі своїх інтерв'ю проговорився про те, що економити на всьому привчився в голодні радянські часи. Принцип «заощадь на всьому, а різницю - в кишеню», наш герой активно практикує у своїй компанії.

Згідно з даними численних інсайдерів, з Чечоткіним важко працювати через його патологічну жадібність.

Глава «Розетки» намагається заробити на всьому, часто ставлячи «під удар» репутацію свого бренду.

Владислав Чечоткін, біографія якого на перший погляд відповідає класичному сюжету «з грязі - в князі», заробив перші великі гроші в компанії свого старшого брата. Майбутній магнат електронної торгівлі почав працювати в одній з перших київських фірм з торгівлі комп'ютерами та комплектуючими - SkyLine.

Перша робота в офісі стала у всіх сенсах щасливою. Владислав Чечоткін, дружина якого також працювала в фірмі його брата, знайшов в SkyLine гроші, досвід і любов.

Робота в компанії брата стала справжнім «плацдармом» для амбітної пари. Підприємство дало Владиславу Чечоткіну необхідний досвід, знання, гроші і зв'язки для створення власного бізнесу

Відзначимо, що майбутній магнат інтернет-торгівлі не приховує, що його дружина Ірина - його натхнення і мотиватор у бізнесі. Згідно з даними джерел, саме вона є головним мозком проекту, творцем про «Розетку», як про найбільшу та інноваційну компанію України.

Саме Ірина стала ініціатором створення першого онлайн-ритейлу. Владислав Чечоткін, діти якого стали ровесниками його «проекту» життя, був змушений піти з компанії брата. Розрив з родичем став справжньою сімейною драмою.

Колишні товариші по службі Чечоткіна стверджують, що брати дуже погано розлучилися. Старший брат звинуватив молодшого в зраді і використанні його для досягнення власних цілей. Дотепер родичі не зуміли налагодити відносини, а старший брат не пробачив «малюку» його успіху і слави «піонера» інтернет-торгівлі.

Владислав Чечоткін, Фейсбук якого строго контролюється співробітниками рекламного відділу його компанії, не любить розповсюджуватися про те, що його бізнес народжувався як сімейна справа.

Спочатку «Розетка» була інтернет-магазином для дівчат і створювалася спеціально під дружину Чечоткіна - Ірину. Однак подружжю не вдалося домовиться з продавцями парфумерії та косметики, яким не було вигідно продавати свої товари оптом за низькою ціною. Таким чином подружжя сконцентрувалися на електроніці, в основному, - китайській.

Використовуючи свої зв'язки Чечоткін зумів налагодити канали експорту дешевої китайської електроніки і домовиться з митницею, яка пропускала великі партії товарів без податків.

Вартість реалізації проекту оцінюють у мільйон доларів. Гроші для цього Владислав Чечоткін у 2005 році знайшов сам. Згідно з офіційною версією, «Розетка» існувала без грошей інвесторів до недавнього часу, що викликає сумніви в експертному середовищі.

Копромат та чутки

Бізнесмен, який тепер відомий як Чечоткін Владислав Володимирович, довгий час є мішенню для українських податківців і митників. Господар «Розетки» довгий час «воює з владою», а конфлікти між найбільшим інтернет-магазином і всіма нелюбимими податківцями, приваблює мільйони користувачів Мережі, які «хворіють» за ту чи іншу сторону боротьби.

Мало хто пам'ятає, але за часів Януковича «Розетка» ледь не закрилася.

У 2012 році робота, тоді вже найбільшого інтернет-магазину, була практично заблокована.

Єдиний київський офіс компанії відвідали податківці, які влаштували класичне «маски-шоу». Агресивні люди просили «пояснити» походження товарів і поцікавилися податками, сплаченими з бізнесу.

Тоді Владислав Чечоткін підняв інформаційний шум і звинуватив владу у тиску на бізнес, свавіллі і хабарництві. Проте, «чесному підприємцю» довелося домовлятися з податківцями і їх «донецькими смотрящими».

Згідно з чутками, заплатити за роботу «Розетки» і недоторканність її активів інтернет-магнату довелося багато - від 5 до 8 мільйонів доларів.

Владислав Чечоткін, Інстаграм якого позиціюється як сучасний і чесний, змушений постійно домовлятися і з митниками.

Не секрет, що основні потоки товарів на «Розетці» - контрабандні або «сірі». Заради справедливості, варто відзначити, що товарами сумнівного походження, торгують і конкуренти «Розетки». Однак, масштаби «лівих» товарів на найбільшій інтернет-платформі України - складно оцінити.

Наприклад, великі проблеми у «Розетки» виникли з доставкою популярних серед українців смартфонів китайських виробників - Мейзу і Сяомі. Відзначимо, що дані бренди офіційно не представлені в Україні, а мільйони пристроїв від даних виробників ввезені в країну по напівлегальним або ж контрабандним схемам.

Не дивлячись на всю суперечливість українського законодавства і позиціюванні «Розетки» як компанії з легальними товарами, багато її товарів носять вкрай сумнівне походження, як і у їхніх конкурентів.

Компромат і слухи

На даний момент «Розетку» називають українською версією "Амазон". Владислав Чечоткін, Вікі якого в Інтернеті так і не була створена, позиціюється піарниками компанії як бізнесмен нового типу.

«Розетка» знаходиться в Топі і за допомогою конкурентних війн зуміла стати інтернет-магазином номер один. За допомогою агресивної реклами та зв'язків в уряді, Чечоткін зумів «відірватися» від більшості конкурентів.

Магната турбують лише кілька магазинів, що торгують смартфонами, - «Цитрус» і «Алло», проти яких в Інтернеті почалася справжня кампанія цькування, а у деяких - проблеми на митниці.

Владислав Чечоткін, контакти якого доступні для всіх, хто може зробити йому вигідну пропозицію, славиться любов'ю до агресивного маркетингу. Магнат витрачає величезні бюджети на рекламу свого проекту. При цьому, кошти розподіляються не тільки через Інтернет-ЗМІ, а й у традиційних медіа, охоплюючи весь рекламний ринок.

«Розетка» розміщена всюди і вже зуміла набриднути кожному другому українцю. Реклама онлайн-магазину прийшла навіть в нове українське кіно, що змусило «закотити очі» в залах кінотеатрів тисячі глядачів.

Декларація

Владислав Чечоткін, стан якого оцінюється в 185 - 200 мільйонів доларів, активно розвиває своє «дітище». Магазин отримав міжнародні інвестиції і продовжує активно розвиватися.

“Розетка” почала розширяться в традиційному ритейлі і відкривати торгові точки в містах країни. Магазини бренду вже з'явилися в Києві та Одесі і скоро заповнять вулиці міст України.

Чечоткін активно зайнятий будівництвом складів по країні, розміри яких можна порівняти вже з деякими вітчизняними СМТ.

На даний момент «Розетка» торгує майже всім. Всього в каталогах компанії можна знайти кілька десятків тисяч найменувань товарів, які цікаві приблизно чверті населення країни. Згідно з даними компанії, рітейлером користуються від 8 до 10 мільйонів українців в рік.

Відео

Країна
Україна
Соцмережі