Фінська атака в Польщі
Фінська атака в Польщі

Фінська атака в Польщі

Національний чемпіонат Польщі з ралі після неодноразових перенесень та скасувань раундів (найбільшою втратою цього року стало скасування Rajd Polski, етапу ERC) нарешті стартував.

Сталася це довгоочікувана подія 6-8 серпня в Жешуві, де відбувся Rajd Rzeszowski.

Змагання було насправді «універсальним» – спільний раунд чемпіонатів Польщі та Словаччини, етап чемпіонату Польщі з ралі на історичних автомобілях.

Крім того, в рамках Rajd Rzeszowski відбувся також невеликий Rajd Rzeszowiak, етап чемпіонату Сілезії.

У підсумку, у всіх заліках на старт в Жешуві вийшли відразу 120 екіпажів… Одночасно польський чемпіонат оновив пару рекордів.

По-перше, найпізніший старт сезону в історії – попередній рекорд був встановлений у 1982 році, коли 4 червня стартував Rajd Krakowski.

По-друге, зафіксована одна з найбільш тривалих перерв у міжсезоння – фінальний етап 2019 року та стартовий раунд 2020 року розділили 305 днів.

Абсолютний же рекорд вцілів – 405 днів в міжсезоння 1981-1982 (політична криза та воєнний стан у Польщі в 1981 році).

Головним фаворитом однозначно вважався Гжегош Гжиб, уродженець Жешува, який вже тричі перемагав на домашніх трасах – як правило, з поляків з ним тут міг конкурувати тільки Каєтан Каєтановіч… Але в центрі уваги все ж перебував головний «гість» жешувського ралі – фін Ярі Хуттунен, який цього року отримав місце в Hyundai Poland Racing і повну програму стартів в чемпіонаті Польщі.

Цікаво, що Хуттунен у 2017 році на Rajd Rzeszowski за кермом Opel Adam R2 виграв етап чемпіонату Європи в заліках ERC3 та ERC Junior U27.

І другий візит на траси Жешува став для фіна успішним – як виявилося, на асфальті він дійсно почувається впевнено.

У підсумку Хуттунен два дні успішно боровся з Гжибом і на фінальній секції зумів подолати опір господаря траси – фіну не стали на перешкоді навіть 5 секунд штрафу за збитий конус на вуличній міні-спецділянці в Жешуві.

І негайно з’явилася інтрига – чи стане Ярі Хуттунен другим після француза Бріана Буфф’є іноземцем, який зможе здобути вищий ралійний титул у Польщі? Зараз права на помилку немає ні у кого з претендентів – адже сезон 2020 року у кращому випадку налічуватиме всього лиш чотири раунди….

MARMA Rajd Rzeszowski.

Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) 1:13.50,7.

Гжиб/Порадзіш (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +8,6.

Слободзян/Хундля (PL, Hyundai i20 R5) +53,7.

Кочі/Ференц (SK, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.38,8.

Биськінєвіч/Цєсляр (PL, Hyundai i20 R5) +1.51,9.

Котарба Л./Котарба Т.

(PL, Citroen C3 R5) +2.52,8.

Чемпіонат Польщі (після першого етапу).

Хуттунен (FIN) – 34.

Гжиб (PL) – 27.

Слободзян (PL) – 22.

Чемпіонат Словаччини (після трьох раундів).

Гржиб (PL) – 85.

Кочі (SK) – 63.

Котарба (PL) – 53.

pl, Witold Ochał.

Джерело матеріала
loader