/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0855d48c47e251c07bba369c0785cf1b.jpg)
Мережа «Епіцентр» запускає онлайн та офлайн маркетплейс
Українська рітейл-мережа «Епіцентр» запускає маркетплейс (стає посередником між продавцями та покупцями).
Про це повідомляється на сайті компанії.
Спочатку мережа оголосила про запуск платформи з продажу автозапчастин в форматі B2C з копманією «Мріяр».
Тут також інші постачальники можуть подати заявку на співпрацю з маркетплейсом.
Скрін з сайту Retailers.
Але пізніше Retailers.
ua повідомили про те, що головній сторінці сайту «Епіцентр» з’явилась опція «Стати продавцем на маркетплейсі ” Епіцентр “», відкриття якого скоро очікується.
Бажаючим продавати свої товари пропонують заповнити заявку.
Скрін з сайту Retailers.
Скрін з сайту Retailers.
Маркетплейс «Епіцентру» пропонує партнерам онлайн- і офлайн-вітрини.
За даними компанії, відвідуваність мережі становить 12 млн онлайн-покупців на місяць, а торгових центрів складає близько 400 000 осіб щодня.
Продавець платформи матиме власну сторінку з товарами, відгуками та інформацією.
Обробляти замовлення будуть у колл-центрі «Епіцентру» – постачальники ж тільки виконуватимуть відправку.
Точні терміни запуску маркетплейсу ще не відомі.
Раніше інтернет-магазин epicentrk.
ua почав співпрацювати з онлайн-b2b-платформою Hubber, яку постачальники та виробники використовують для продажу товарів, що дало можливість стороннім продавцям працювати на майданчику.
Обкладинка з сайту «Епіцентр».
