Мережа «Епіцентр» запускає онлайн та офлайн маркетплейс
Мережа «Епіцентр» запускає онлайн та офлайн маркетплейс

Мережа «Епіцентр» запускає онлайн та офлайн маркетплейс

Українська рітейл-мережа «Епіцентр» запускає маркетплейс (стає посередником між продавцями та покупцями).

Про це повідомляється на сайті компанії.

Спочатку мережа оголосила про запуск платформи з продажу автозапчастин в форматі B2C з копманією «Мріяр».

Тут також інші постачальники можуть подати заявку на співпрацю з маркетплейсом.

Скрін з сайту Retailers.

Але пізніше Retailers.

ua повідомили про те, що головній сторінці сайту «Епіцентр» з’явилась опція «Стати продавцем на маркетплейсі ” Епіцентр “», відкриття якого скоро очікується.

Бажаючим продавати свої товари пропонують заповнити заявку.

Скрін з сайту Retailers.

Скрін з сайту Retailers.

Маркетплейс «Епіцентру» пропонує партнерам онлайн- і офлайн-вітрини.

За даними компанії, відвідуваність мережі становить 12 млн онлайн-покупців на місяць, а торгових центрів складає близько 400 000 осіб щодня.

Продавець платформи матиме власну сторінку з товарами, відгуками та інформацією.

Обробляти замовлення будуть у колл-центрі «Епіцентру» – постачальники ж тільки виконуватимуть відправку.

Точні терміни запуску маркетплейсу ще не відомі.

Раніше інтернет-магазин epicentrk.

ua почав співпрацювати з онлайн-b2b-платформою Hubber, яку постачальники та виробники використовують для продажу товарів, що дало можливість стороннім продавцям працювати на майданчику.

Обкладинка з сайту «Епіцентр».

Источник материала
loader