В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами
В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами

В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 68 днів. За цей час ми опублікували вже 18642 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram, Twitter та Instagram
Скриншот із відео youtube.com/c/ItsukaJapan

На японському острові Кюсю почала роботу лінія Сінкансен завдовжки лише 66 кілометрів — це найкоротша високошвидкісна залізнична магістраль у світі, повідомляє ЦТС.

До того ж вона ізольована від мережі інших ліній Сінкансен і залишиться такою в найближчому майбутньому.

Лінія сполучає станцію Такео-Онсен із містом Нагасакі. Тепер дорога з найзавантаженішого на острові вокзалу Хаката (місто Фукуока) до Нагасакі з пересадкою на Такео-Онсен займає півтори години.

Скриншот із відео youtube.com/c/ItsukaJapan

На маршруті — 31 тунель загальною довжиною понад 40 кілометрів, ще 21 кілометр припадає на мостові споруди. Ділянки на рівні землі — лише 5,3 кілометра. Не дивно, що витрати за проектом перевищили початкові оцінки на 20% і склали 620 мілярдів єн (приблизно 4,4 мільярда євро).

У цьому відеоогляді докладно показано весь маршрут зі станції Хаката з пересадкою на новий Сінкансен до Нагасакі, зокрема, салони поїздів:

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Джерело матеріала
loader