/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F77c9ab4dfa01848415a547c3c670b1f7.jpg)
В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 68 днів. За цей час ми опублікували вже 18642 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
На японському острові Кюсю почала роботу лінія Сінкансен завдовжки лише 66 кілометрів — це найкоротша високошвидкісна залізнична магістраль у світі, повідомляє ЦТС.
До того ж вона ізольована від мережі інших ліній Сінкансен і залишиться такою в найближчому майбутньому.
Лінія сполучає станцію Такео-Онсен із містом Нагасакі. Тепер дорога з найзавантаженішого на острові вокзалу Хаката (місто Фукуока) до Нагасакі з пересадкою на Такео-Онсен займає півтори години.
На маршруті — 31 тунель загальною довжиною понад 40 кілометрів, ще 21 кілометр припадає на мостові споруди. Ділянки на рівні землі — лише 5,3 кілометра. Не дивно, що витрати за проектом перевищили початкові оцінки на 20% і склали 620 мілярдів єн (приблизно 4,4 мільярда євро).
У цьому відеоогляді докладно показано весь маршрут зі станції Хаката з пересадкою на новий Сінкансен до Нагасакі, зокрема, салони поїздів:
