/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fcb2595992697f0518f53d31939a72f1f.jpg)
Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву
Мережа рибних ресторанів «Черноморка» намагається змінити назву бренду на «Чорноморка» й неодноразово подавала заявку на реєстрацію нової торговельної марки, але процес досі триває через особливості законодавства, стверджують у компанії.
«Під кожною публікацією на сторінці “Черноморка” (навіть під постом про бронь карасів) щонайменше п’ять питань про злощасну літеру “Е” в назві бренду, і ми їх розуміємо», — зауважує команда мережі.
«Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду, пояснюють у компанії.
Утім, запевняють, що зрештою зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».
Зараз в окремих ресторанах використовують українізовану назву «Чорноморка» на уніформі офіціантів, в меню та на афішах.
Найпопулярніше за тиждень
