Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву
Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву

Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву

Фото: facebook.com/chernomorka2013

Мережа рибних ресторанів «Черноморка» намагається змінити назву бренду на «Чорноморка» й неодноразово подавала заявку на реєстрацію нової торговельної марки, але процес досі триває через особливості законодавства, стверджують у компанії.

«Під кожною публікацією на сторінці “Черноморка” (навіть під постом про бронь карасів) щонайменше п’ять питань про злощасну літеру “Е” в назві бренду, і ми їх розуміємо», — зауважує команда мережі.

«Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду, пояснюють у компанії.

Утім, запевняють, що зрештою зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».

Схожі новини
У Кракові відкрили ресторан української кухні, де працюють переселенки
Кафе на Рейтарській заборонило журналістці відкривати ноутбук
Виручка ресторанів і кафе зростає — але завдяки інфляції та переселенцям: дослідження

Зараз в окремих ресторанах використовують українізовану назву «Чорноморка» на уніформі офіціантів, в меню та на афішах.

Найпопулярніше за тиждень

Кафе на Рейтарській заборонило журналістці відкривати ноутбук
Пам’ятник Мартіну Лютеру Кінгу в Бостоні викликає в людей непристойні асоціації
Квартири в оренду в новобудовах Києва нікому не потрібні. Як змінилися ціни та ситуація на ринку?
Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Источник материала
loader