Nvidia спростила використання згладжування DLAA в останній версії DLSS SDK
Nvidia спростила використання згладжування DLAA в останній версії DLSS SDK

Nvidia спростила використання згладжування DLAA в останній версії DLSS SDK

Компанія Nvidia підготувала свіжу версію набору для розробників DLSS SDK.

Одним із цікавих нововведень релізу 3.1.13 стало додавання DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) до доступних режимів.

Це має спростити розробникам відеоігор інтеграцію однойменної технології згладжування.

На відміну від Deep Learning Super Sampling (DLSS), завдання якої зводиться до масштабування зображення, технологія Deep Learning Anti-Aliasing покликана покращити загальну якість картинки за допомогою нейромережі.

Вона працює за тим же принципом, що і DLSS, проте бере за основу кадр з повною роздільною здатністю екрана.

DLAA підтримується лише відеокартами Ge.

Force RTX, які мають тензорні ядра для прискорення операцій машинного навчання.

В останньому DLSS SDK також усунуто деякі помилки та покращено загальну стабільність, щоправда, Nvidia не надає якихось конкретних подробиць.

Джерело матеріала
loader