/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F92da189b0ba024ce5a39e5cdf907da3a.jpg)
Nvidia спростила використання згладжування DLAA в останній версії DLSS SDK
Компанія Nvidia підготувала свіжу версію набору для розробників DLSS SDK.
Одним із цікавих нововведень релізу 3.1.13 стало додавання DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) до доступних режимів.
Це має спростити розробникам відеоігор інтеграцію однойменної технології згладжування.
На відміну від Deep Learning Super Sampling (DLSS), завдання якої зводиться до масштабування зображення, технологія Deep Learning Anti-Aliasing покликана покращити загальну якість картинки за допомогою нейромережі.
Вона працює за тим же принципом, що і DLSS, проте бере за основу кадр з повною роздільною здатністю екрана.
DLAA підтримується лише відеокартами Ge.
Force RTX, які мають тензорні ядра для прискорення операцій машинного навчання.
В останньому DLSS SDK також усунуто деякі помилки та покращено загальну стабільність, щоправда, Nvidia не надає якихось конкретних подробиць.
