Страхові компанії вважають небезпечним тренд на музейні селфі
Страхові компанії вважають небезпечним тренд на музейні селфі

Страхові компанії вважають небезпечним тренд на музейні селфі

Страхові компанії, що спеціалізуються на предметах мистецтва, вважають, що тренд на музейні селфі потенційно небезпечний для обʼєктів.

Наприклад, на арт-ярмарку в Майамі в 2023 році пошкодили скульптуру Balloon Dog Джеффа Кунса. У зв’язку з цим страховики змушені наполягати на захисному склінні, щоб запобігти випадковому пошкодженню експонатів. Низка музеїв, у тому числі Британський музей, заборонив моноподи для селфі, а деякі інституції розглядають можливість встановлення захисних бар’єрів навколо експонатів.



Джерело матеріала
loader