/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F548f983ed77623b5d53aaf74aaa96cdf.jpg)
Підсумки сезону Тижнів моди: digital-редакція ELLE про улюблені покази та колекції
Сезон тижнів моди, за якими ми спостерігали майже два місяці, підійшов до завершення. Сотні неймовірних колекцій, продуманих дизайнів і нових ідей, які наштовхнули й нас на власні модні експерименти. Сьогодні digital-команда ELLE.UA ділиться тим, які ж покази та лінійки запам`яталися нам найбільше.
Світлана Кравченко
шеф-редакторка ELLE.UA
![]()
Як людина, яка завжди обирає фіксацію моменту без посередництва ґаджетів (тому на моєму телефоні зазвичай 1-2 фото з концертів, виставок і фільмів, зроблених, звісно, або на початку, або в самому кінці дійства), я аплодувала стоячи концепції проведення шоу The Row FW 2024/25. «Ми люб’язно просимо утримуватися від запису та поширення будь-якого контенту під час показу», — попросили Мері-Кейт та Ешлі Олсен своїх гостей. «Як це так, в епоху тотальної диджиталізації позбавити присутніх права на зйомку!» — писали обурені коментатори в соцмережах. Варто зазначити, що про гостей показу все ж подбали заздалегідь і роздали їм записники, аби кожен міг закарбувати свої враження та вподобані образи. Більше того, світлини нової колекції, зроблені на плівку, з’явилися в мережі аж через декілька днів після показу. Що, звичайно, тільки підігріло інтерес публіки до бренду і до конкретної лінійки. Геніальний піар-хід, як на мене. І тут я зовсім не іронізую. Звичайним проханням прибрати ґаджети і просто насолодитися побаченим сестри Олсен наробили галасу на весь модний світ, принагідно нагадавши нам, що немає нічого ціннішого ніж «бути в моменті».
![]()
![]()
![]()
![]()
Анастасія Поляк
fashion-редакторка ELLE.UA
![]()
Мені як для фешн-редакторки спостерігати за всіма колекціями, починаючи з Тижня високої моди й закінчуючи показами ready-to-wear лінійок сезону осінь-зима 2024/25, було неймовірною насолодою. Першим моє серце захопив Джорджіо Армані зі своєю кутюрною колекцією. Мрійливі казкові мотиви, що відображалися в пастельних рожевих, персикових і фіолетових відтінках, приталені жакети із флористичними принтами та невагомі мереживні халати — суцільне задоволення для очей. А пишні сукні із кристалами немовби вийшли з моїх дитячих уявлень про вбрання принцес, і такі образи я б точно обрала для червоної доріжки.
![]()
![]()
![]()
Також не могла пройти повз дебюту Чемени Камалі для Chloé. Плавні вільні силуети, повітряні форми та ніжні кольори стали справжнім втіленням жіночності та свободи. А чого тільки вартували окремі деталі: рюші на прозорих сукнях, бахрома на взутті, брюках і косухах, золоті прикраси у вигляді змій, що обвивають зап’ястки та шию моделей, й об’ємні підвіски на ланцюжках.
![]()
![]()
Олена Бабіцька
beauty-редакторка ELLE.UA
![]()
Днями в паризькому саду Тюїльрі відбувся показ Dior FW 2024/25, який надихнув мене на сміливі beauty-експерименти. Тільки подивіться, який дивовижний яскравий макіяж очей створив креативний та іміджевий директор з макіяжу Dior Пітер Філіпс для колекції осінь-зима 2024/25.
Ключовим акцентом makeup-образів моделей став один з улюблених відтінків колишнього креативного директора будинку Dior Марка Боана — соковитий колір фуксії.
Внутрішні куточки очей привертають увагу завдяки яскравому малиново-рожевому пігменту. Цей відтінок нагадує про пелюстки піонів, які щойно розкрилися, та ніби закликає радіти життю всупереч негараздам та сірим будням.
Цей кольоровий феєрверк контрастує з сяйнистою шкірою та лаконічною зачіскою. Пітер Філіпс за допомогою макіяжу нагадує нам: не варто шукати особливого приводу, щоб створити ефектний образ. До речі, цей надзвичайний макіяж чудово поєднується з чуттєвим трикотажем пісочного кольору. Так реалізм ready-to-wear зустрівся з розкішшю рівня кутюр у блискучому вечірньому вбранні.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Валерія Шебела
lifestyle-редакторка ELLE.UA
![]()
Серед усіх показів упродовж Тижнів моди найяскравішим для мене став Maison Margiela. Нова колекція — вікторіанські корсети, викривлені силуети, мереживні сукні та все-все зовсім не практичне, проте дуже чарівне — разом з атмосферою нуару нагадувало справжню виставу в театрі. Хотілося розглянути кожну деталь, уважно стежити за моделями та розібрати до дрібниць всі образи. На мить навіть здалося, що це справді бунтівний Париж у першій половині XX століття — як і вирішив Джон Гальяно.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Дарія Вознюк
редакторка соціальних мереж ELLE.UA
![]()
Я абсолютно переконана, що все, до чого торкається Сімон Роша, — апріорі прекрасно. Це може прозвучати трохи фанатично, та кожна колекція дизайнерки (неважливо, це колаборація з H&M чи кутюрна колекція для Jean Paul Gaultier) стає моєю улюбленою. Ця романтична й дещо інфантильна естетика Simone Rocha мені надзвичайно близька й точно зачіпає мої модні струни.
Нещодавня колекція FW 2024/25 не стала винятком, і я знову й знову закохуюся в ці поетичні фасони й виняткову увагу до деталей.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
