/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F17a20eab3ae09e08db255b54eff357f9.jpg)
Як це було: презентація весняної колекції KSENIASCHNAIDER та нової лінійки Luminant
У флагманському магазині KSENIASCHNAIDER 19 березня відбулася закрита презентація одразу двох колекцій — Весна/Літо 2024 від Ксенії Шнайдер та нової лінійки Luminant від преміального італійського бренду доглядової косметики [ comfort zone ].
![]()
![]()
![]()
Захід зібрав численних гостей, серед яких були лідери думок, представники fashion-видань та шанувальники брендів KSENIASCHNAIDER та [comfort zone].
Під час заходу гості познайомилися з новою колекцією KSENIASCHNAIDER Весна/ Літо 2024, а також особисто поспілкувалися з дизайнеркою Ксенією Шнайдер та отримали стилістичні поради.
Лінійку Luminant представила бренд-директорка [ comfort zone ] Олеся Божко та бренд-тренерка Юлія Шопяк. Спікерки познайомили гостей ближче з концепцією сталого розвитку та свідомого ставлення до довкілля, здоров’я і краси, які є основою філософії [ comfort zone ].
![]()
Зокрема, Luminant є втіленням принципів Conscious Skin Science. Як зазначила Юлія Шопяк, це колекція засобів, спрямованих на досягнення здорової сяючої рівної шкіри «без філерів та без фільтрів». Сьогодні головними трендами у косметології є комплексний підхід по догляду за шкірою, якість та клінічна ефективність засобів, а також натуральні та чисті компоненти. Всім цим трендам відповідає [ comfort zone ].
[ comfort zone ] та KSENIASCHNAIDER — це еко-бренди, яких об’єднує спільна філософія та які чудово доповнюють один одного.
