/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fdea3ee63314d21a899c130169327bbb3.jpg)
Читати — це модно. Доводить Даша Астаф’єва в новому кампейні UnderBooks х Rikky Hype
Мобільний застосунок з українськими онлайн та аудіокнижками UnderBooks, заснований Дашею Астаф’євою, та бренд одягу Rikky Hype створили спільний проєкт задля популяризації читання і вивчення історії та культури України.
Портрети Даші відзнято в Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого, що розташована у серці столиці. Локація символізує зміни, що відбулися в сфері читання, і водночас дозволяє поринути в атмосферу позачасової літератури у будь-яких форматах: аудіокнижок, онлайн-читання чи друкованих видань.
![]()
Лейтмотивом знімання стала тема моди на книжки. Образи Даші — новинки з весняної колекції Rikky Hype: сатиновий комплект зі спідниці та сорочки; сукня; брюки та сорочка.
«Нас надихає підвищення рівня читання в країні і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. Місія цього проєкту — здорова пропаганда українських творів і демонстрація того, що читання — дійсно новий тренд», — діляться команди.
![]()
![]()
![]()
