/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa5bb87ad11140641172e68329f081265.jpg)
Київрада підтримала створення Департаменту міської мобільності у першому читанні
Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності та пасажирських перевезень у першому читанні. Протягом наступних десяти днів відбудеться доопрацювання документа, під час якого можна вносити додаткові правки.
На засіданні міськради заступник голови КМДА Костянтин Усов виступив з доповіддю щодо створення департаменту, в якій озвучив наступні тези:
- Основна ідея відокремлення нової структури від Департаменту транспортної інфраструктури полягає у захисті функції «інтелекту» – транспортного моделювання і планування – від «асфальтоукладчика» та «фрези», які наразі часто керують прийняттям рішень у цій сфері.
 - Міжнародний досвід демонструє, що два департаменти повинні існувати окремо, оскільки у всіх столицях Європи, за винятком Києва, будівництво інфраструктури відділене від її проєктування.
 - Юрисдикція нового департаменту поширюватиметься на такі галузі як паркування, організація дорожнього руху та пасажирських перевезень, збір і опрацювання даних.
 - Комунальні транспортні підприємства «Київський метрополітен» і «Київпастранс» не передаватимуться у розпорядження новому департаменту.
 - Кількість працівників не збільшиться, оскільки використовуватимуть кадровий потенціал Департаменту транспортної інфраструктури. Звідти, ймовірно, візьмуть і керівника нової структури.
 
Згодом Усов заявив, що Київрада прийняла рішення тільки у першому читанні через «колосальний супротив», який нібито чинить внутрішня бюрократія мерії.
Також на засіданні міської ради виступив директор компанії з транспортного планування «ПроМобільність» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями:
«Департамент транспортної інфраструктури Києва останніми роками зосереджений на будівництві і експлуатації і йому не до транспортного планування. Новий Департамент міської мобільності може зайнятися саме цим напрямком, розвантаживши ДТІ і підготувавши таким чином його до буму будівельних робіт, повʼязаних з відновленням інфраструктури Києва».
Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.
Серед функцій майбутнього департаменту будуть, зокрема, такі:
- аналіз стану розвитку транспорту та розробка міських цільових програм
 - впровадження світових практик управління міською мобільністю
 - затвердження схем організації дорожнього руху
 - визначення перевізників на автобусних маршрутах та укладання договорів переможцями конкурсів
 - формування мережі автобусних маршрутів
 - відповідальність за доступність транспорту для людей з інвалідністю
 - визначення місць для паркування та встановлення тарифів
 
- #Київ
 - #міська мобільність
 - #Транспорт
 
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
