Київрада підтримала створення Департаменту міської мобільності у першому читанні
Київрада підтримала створення Департаменту міської мобільності у першому читанні

Київрада підтримала створення Департаменту міської мобільності у першому читанні

Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності та пасажирських перевезень у першому читанні. Протягом наступних десяти днів відбудеться доопрацювання документа, під час якого можна вносити додаткові правки.

На засіданні міськради заступник голови КМДА Костянтин Усов виступив з доповіддю щодо створення департаменту, в якій озвучив наступні тези:

  • Основна ідея відокремлення нової структури від Департаменту транспортної інфраструктури полягає у захисті функції «інтелекту» – транспортного моделювання і планування –  від «асфальтоукладчика» та «фрези», які наразі часто керують прийняттям рішень у цій сфері.
  • Міжнародний досвід демонструє, що два департаменти повинні існувати окремо, оскільки у всіх столицях Європи, за винятком Києва, будівництво інфраструктури відділене від її проєктування.
  • Юрисдикція нового департаменту поширюватиметься на такі галузі як паркування, організація дорожнього руху та пасажирських перевезень, збір і опрацювання даних.
  • Комунальні транспортні підприємства «Київський метрополітен» і «Київпастранс» не передаватимуться у розпорядження новому департаменту.
  • Кількість працівників не збільшиться, оскільки використовуватимуть кадровий потенціал Департаменту транспортної інфраструктури. Звідти, ймовірно, візьмуть і керівника нової структури.

Згодом Усов заявив, що Київрада прийняла рішення тільки у першому читанні через «колосальний супротив», який нібито чинить внутрішня бюрократія мерії.

Також на засіданні міської ради виступив директор компанії з транспортного планування «ПроМобільність» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями:

«Департамент транспортної інфраструктури Києва останніми роками зосереджений на будівництві і експлуатації і йому не до транспортного планування. Новий Департамент міської мобільності може зайнятися саме цим напрямком, розвантаживши ДТІ і підготувавши таким чином його до буму будівельних робіт, повʼязаних з відновленням інфраструктури Києва».

Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.

Серед функцій майбутнього департаменту будуть, зокрема, такі:

  • аналіз стану розвитку транспорту та розробка міських цільових програм
  • впровадження світових практик управління міською мобільністю
  • затвердження схем організації дорожнього руху
  • визначення перевізників на автобусних маршрутах та укладання договорів переможцями конкурсів
  • формування мережі автобусних маршрутів
  • відповідальність за доступність транспорту для людей з інвалідністю
  • визначення місць для паркування та встановлення тарифів
  • #Київ
  • #міська мобільність
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader