/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F7e9e8ca73630bdcfad992302dd6fe12f.jpg)
У Mecha BREAK з'являться «живі» NPC завдяки ШІ-технологіям Nvidia ACE
Набір технологій Nvidia Avatar Cloud Engine (ACE) для створення «живих» неігрових персонажів (NPC) знайде застосування в багатокористувацькому бойовику Mecha BREAK.
Він стане першою грою, в якій буде використовуватися пакет Nvidia ACE на базі генеративного штучного інтелекту.
Раніше його сфера застосування обмежувалася технічними демонстраціями, на кшталт Covert Protocol.
У Mecha BREAK буде використана мовна модель Nemotron-4 4B, технологія розпізнавання мови Whisper від OpenAI, Audio2Face-3D відповідає за лицьову анімацію, а хмарна платформа Eleven.
Labs забезпечить озвучування персонажа.
В опублікованому ролику продемонстрували взаємодію з NPC, який здатний відповідати на запитання, давати поради та розпізнає команди користувача.
Багатокористувацька гра Mecha BREAK про битви бойових роботів створюється китайською студією Amazing Seasun Games.
Проєкт заплановано до релізу у 2025 році, у нього вже є своя сторінка в Steam.
ПК-версія підтримуватиме технологію Nvidia DLSS 3.
Гра також вийде на консолях Play.
Station 5 і Xbox Series X/S.
