У Mecha BREAK з'являться «живі» NPC завдяки ШІ-технологіям Nvidia ACE
У Mecha BREAK з'являться «живі» NPC завдяки ШІ-технологіям Nvidia ACE

У Mecha BREAK з'являться «живі» NPC завдяки ШІ-технологіям Nvidia ACE

Набір технологій Nvidia Avatar Cloud Engine (ACE) для створення «живих» неігрових персонажів (NPC) знайде застосування в багатокористувацькому бойовику Mecha BREAK.

Він стане першою грою, в якій буде використовуватися пакет Nvidia ACE на базі генеративного штучного інтелекту.

Раніше його сфера застосування обмежувалася технічними демонстраціями, на кшталт Covert Protocol.

У Mecha BREAK буде використана мовна модель Nemotron-4 4B, технологія розпізнавання мови Whisper від OpenAI, Audio2Face-3D відповідає за лицьову анімацію, а хмарна платформа Eleven.

Labs забезпечить озвучування персонажа.

В опублікованому ролику продемонстрували взаємодію з NPC, який здатний відповідати на запитання, давати поради та розпізнає команди користувача.

Багатокористувацька гра Mecha BREAK про битви бойових роботів створюється китайською студією Amazing Seasun Games.

Проєкт заплановано до релізу у 2025 році, у нього вже є своя сторінка в Steam.

ПК-версія підтримуватиме технологію Nvidia DLSS 3.

Гра також вийде на консолях Play.

Station 5 і Xbox Series X/S.

Джерело матеріала
loader