Реклама молочної продукції перетворилась на соціальну компанію щодо повернення українців додому
Реклама молочної продукції перетворилась на соціальну компанію щодо повернення українців додому

Реклама молочної продукції перетворилась на соціальну компанію щодо повернення українців додому

ТМ «Галичина» разом із креативною агенцією Bickerstaff розробили нестандартну рекламну кампанію. Плакати з молочною продукцією розміщуються в містах Європи, аби привернути увагу бренду.

Про те найцікавіше те, що в тих містах дані товари відсутні на полицях, адже кампанія орієнтована на українських біженців, і має на меті спонукати їх до повернення додому.

У креативній агенції зазначають, що лише українська бактерія Карпатікус має власний логотип та міжнародну рекламну кампанію. Тепер про Карпатікус мають дізнатися не лише в Україні, а й українці по всьому світу.

Вони сподіваються, що це стане ще однією вагомою причиною для повернення біженців додому, і навіть не однією, а трьома.

Креативна агенція таким чином хоче привернути увагу до великої проблеми. Ще на початку року Елізабет Арнсдорф Хаслунд з Агентства ООН у справах біженців в Україні зазначала, що за кордоном зараз зареєстровано 6,5 млн українців, які покинули територію країни після початку повномасштабного вторгнення.

  • #Війна
  • #Реклама

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader