ТМ «Галичина» разом із креативною агенцією Bickerstaff розробили нестандартну рекламну кампанію. Плакати з молочною продукцією розміщуються в містах Європи, аби привернути увагу бренду.
Про те найцікавіше те, що в тих містах дані товари відсутні на полицях, адже кампанія орієнтована на українських біженців, і має на меті спонукати їх до повернення додому.
У креативній агенції зазначають, що лише українська бактерія Карпатікус має власний логотип та міжнародну рекламну кампанію. Тепер про Карпатікус мають дізнатися не лише в Україні, а й українці по всьому світу.
Вони сподіваються, що це стане ще однією вагомою причиною для повернення біженців додому, і навіть не однією, а трьома.
Креативна агенція таким чином хоче привернути увагу до великої проблеми. Ще на початку року Елізабет Арнсдорф Хаслунд з Агентства ООН у справах біженців в Україні зазначала, що за кордоном зараз зареєстровано 6,5 млн українців, які покинули територію країни після початку повномасштабного вторгнення.
- #Війна
- #Реклама
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті