Незабаром виходить авіасимулятор Microsoft Flight Simulator 2024, який запропонує фанатам авіації новий рівень занурення у світ польотів із реалістичною графікою.
Раніше ми публікували системні вимоги гри, які виявилися досить високими.
При цьому базова версія гри займатиме лише 50 ГБ на накопичувачі замість 150-400 ГБ у попередньої Flight Simulator 2020.
Рушій гри використовує дані з хмари для завантаження деталізованих карт і відтворення різних куточків нашої планети.
Тому у вимогах зазначено наявність обов'язкового Інтернет-з'єднання зі швидкістю 100 Мбіт/с.
Тестування технічної альфа-версії показало, що Microsoft Flight Simulator 2024 у реальності може потребувати й швидшого підключення.
На каналі Compusemble з'явився ролик із демонстрацією гри та детальним моніторингом параметрів ПК.
Під час польоту потокова передача даних для гри може досягати пікової швидкості в 180 Мбіт/с! За годину ігрового часу при високих налаштуваннях LOD і польоті над густонаселеним районом гра здатна споживати до 81 ТБ трафіку.
Але в основному швидкість знаходиться в діапазоні 50-100 Мбіт/с.
Тепер зрозуміло, чому нова версія Flight Simulator має менший обсяг інсталяційних файлів.
Можливо, розробники оптимізують роботу з хмарними даними, і фінальна версія буде не настільки вимогливою до швидкості Інтернету.
Дізнатися про це можна буде після релізу 19 листопада.
Варто зазначити, що в Flight Simulator 2020 був автономний режим для гравців з поганою якістю з'єднання, в якому використовуються тільки локальні дані для ландшафтів.
Але справжнім фанатам серії потрібно подумати про швидкий тарифний план Інтернету.
Tom's Hardware.