Microsoft Flight Simulator 2024 потребуватиме пропускної здатності Інтернету до 180 Мбіт/с
Microsoft Flight Simulator 2024 потребуватиме пропускної здатності Інтернету до 180 Мбіт/с

Microsoft Flight Simulator 2024 потребуватиме пропускної здатності Інтернету до 180 Мбіт/с

Незабаром виходить авіасимулятор Microsoft Flight Simulator 2024, який запропонує фанатам авіації новий рівень занурення у світ польотів із реалістичною графікою.

Раніше ми публікували системні вимоги гри, які виявилися досить високими.

При цьому базова версія гри займатиме лише 50 ГБ на накопичувачі замість 150-400 ГБ у попередньої Flight Simulator 2020.

Рушій гри використовує дані з хмари для завантаження деталізованих карт і відтворення різних куточків нашої планети.

Тому у вимогах зазначено наявність обов'язкового Інтернет-з'єднання зі швидкістю 100 Мбіт/с.

Тестування технічної альфа-версії показало, що Microsoft Flight Simulator 2024 у реальності може потребувати й швидшого підключення.

На каналі Compusemble з'явився ролик із демонстрацією гри та детальним моніторингом параметрів ПК.

Під час польоту потокова передача даних для гри може досягати пікової швидкості в 180 Мбіт/с! За годину ігрового часу при високих налаштуваннях LOD і польоті над густонаселеним районом гра здатна споживати до 81 ТБ трафіку.

Але в основному швидкість знаходиться в діапазоні 50-100 Мбіт/с.

Тепер зрозуміло, чому нова версія Flight Simulator має менший обсяг інсталяційних файлів.

Можливо, розробники оптимізують роботу з хмарними даними, і фінальна версія буде не настільки вимогливою до швидкості Інтернету.

Дізнатися про це можна буде після релізу 19 листопада.

Варто зазначити, що в Flight Simulator 2020 був автономний режим для гравців з поганою якістю з'єднання, в якому використовуються тільки локальні дані для ландшафтів.

Але справжнім фанатам серії потрібно подумати про швидкий тарифний план Інтернету.

Tom's Hardware.

Источник материала
loader