Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens
Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens

Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens

Два роки тому компанія Epic Games представила рушій Unreal Engine 5.0.

А щоб користувачі могли особисто відчути його технологічні можливості, ще в грудні 2021 року було випущено технічне демо The Matrix Awakens із великим деталізованим містом.

Весь цей час розробники продовжують покращувати рушій, працюють над оптимізацією, а також додають у нього нові можливості.

На каналі Mx.

BenchmarkPC з'явилося порівняльне відео The Matrix Awakens на базі UE 5.0 і останньої публічної версії UE 5.44.

Блогер порівняв якість графіки та продуктивність, і це той випадок, коли нова версія за всіма критеріями виявилася однозначно кращою.

The Matrix Awakens на останній версії рушія працює помітно швидше.

При низькій роздільній здатності Full HD з упором в CPU зростання продуктивності склало до 40%! У високій роздільній здатності 4K з упором на GPU продуктивність зросла на 10-20%.

Також у демо з'явилася можливість активації генерації кадрів, що забезпечує додатковий значний виграш у fps.

Усі тести проводилися на системі з процесором Intel Core i7-10700F та відеокартою Nvidia Ge.

Force RTX 4080.

Зростання продуктивності поєднується з візуальними покращеннями.

У новій версії з'явилася коректна підтримка Virtual Shadow Maps, функція Hit Lighting для Hardware Lumen та інші нові функції.

UE 5.44 забезпечує якісніші віддзеркалення і краще працює з освітленням.

Зокрема, зникли випадкові мерехтіння відблисків, які помітні по всьому місту в першій версії рушія.

Оптимізовано процес компіляції шейдерів, тому менше статтерів після запуску.

Зазначимо, що вже анонсовано нову версію Unreal Engine 5.5, яка обіцяє ще більше поліпшень у роботі з множинними джерелами освітлення завдяки технології Mega.

Джерело матеріала
loader