Два роки тому компанія Epic Games представила рушій Unreal Engine 5.0.
А щоб користувачі могли особисто відчути його технологічні можливості, ще в грудні 2021 року було випущено технічне демо The Matrix Awakens із великим деталізованим містом.
Весь цей час розробники продовжують покращувати рушій, працюють над оптимізацією, а також додають у нього нові можливості.
На каналі Mx.
BenchmarkPC з'явилося порівняльне відео The Matrix Awakens на базі UE 5.0 і останньої публічної версії UE 5.44.
Блогер порівняв якість графіки та продуктивність, і це той випадок, коли нова версія за всіма критеріями виявилася однозначно кращою.
The Matrix Awakens на останній версії рушія працює помітно швидше.
При низькій роздільній здатності Full HD з упором в CPU зростання продуктивності склало до 40%! У високій роздільній здатності 4K з упором на GPU продуктивність зросла на 10-20%.
Також у демо з'явилася можливість активації генерації кадрів, що забезпечує додатковий значний виграш у fps.
Усі тести проводилися на системі з процесором Intel Core i7-10700F та відеокартою Nvidia Ge.
Force RTX 4080.
Зростання продуктивності поєднується з візуальними покращеннями.
У новій версії з'явилася коректна підтримка Virtual Shadow Maps, функція Hit Lighting для Hardware Lumen та інші нові функції.
UE 5.44 забезпечує якісніші віддзеркалення і краще працює з освітленням.
Зокрема, зникли випадкові мерехтіння відблисків, які помітні по всьому місту в першій версії рушія.
Оптимізовано процес компіляції шейдерів, тому менше статтерів після запуску.
Зазначимо, що вже анонсовано нову версію Unreal Engine 5.5, яка обіцяє ще більше поліпшень у роботі з множинними джерелами освітлення завдяки технології Mega.