Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl готують набір інструментів для створення модів
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl готують набір інструментів для створення модів

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl готують набір інструментів для створення модів

Ми вже писали, що різні західні видання та блогери почали публікувати прев'ю по S.

2: Heart of Chornobyl.

Хороші відгуки відносно довгоочікуваного проєкту залишили навіть журналісти IGN.

Тепер з'явилося прев'ю від британського порталу Radio Times, у якому озвучено кілька нових нюансів.

Популярність серії багато в чому була пов'язана з великою кількістю користувацьких модів.

Фанати створювали модифікації, які змінювали окремі аспекти гри або навіть створювали повністю нові пригоди.

Автор прев'ю сам виявився великим фанатом S.

і вирішив дізнатися про підтримку модифікацій у новій грі.

Представник GSC Game World підтвердив, що розробники готують інструментарій спеціально для розробки модів.

У користувачів будуть широкі можливості для створення як малих модифікацій, так і великих глобальних проєктів.

Загалом автор залишився вкрай задоволений демонстраційною версією гри, з якою він міг познайомитися.

Він пише, що нова частина за атмосферою дуже нагадує минулі ігри.

При цьому S.

2 виглядає і відчувається на зовсім іншому технічному рівні.

В основі гри сильно модифікований рушій Unreal Engine 5.1.

Перестрілки люті, напружені та хаотичні.

Діалогова система ближча до ігор Bethesda.

Є варіативність, деякі ситуації можна вирішити за допомогою бою або діалогу.

Відомо, що в грі будуть елементи виживання, наприклад, потрібно буде регулярно харчуватися.

Але також потрібно стежити за зброєю і чистити її.

Автор згадує, що гра часом сильно нагадує модифікацію S.

І загалом він пише, що S.

2: Heart of Chornobyl виглядає краще, ніж він очікував.

Radio Times.

Джерело матеріала