В Україні запускають експериментальний онлайн-проєкт «єБабуся». В чому ідея?
В Україні запускають експериментальний онлайн-проєкт «єБабуся». В чому ідея?

В Україні запускають експериментальний онлайн-проєкт «єБабуся». В чому ідея?

Маркетологиня Ксенія Ларіна запропонувала у соцмережах ідею проєкту «єБабуся» — платформи, де молоді люди можуть знаходити бабусь для допомоги чи дружнього спілкування. Ідея отримала багато позитивних відгуків й авторка вирішила перетворити її на стартап.

Ксенія інтегрувала ідею «єБабуся» у свою маркетингову школу Larination, надаючи можливість учасникам вивчати процес створення стартапів на практиці. Понад 110 охочих подали заявки, і тепер команда працюватиме над проєктом у форматі воркшопів під керівництвом досвідчених менторів.

Кожен етап розробки поділять на спринти, де учасники крок за кроком пройдуть шлях від дослідження аудиторії та інтерв’ю з користувачами до створення маркетингової стратегії і запуску на ринок.

Найактивніші учасники матимуть шанс стати співвласниками проєкту і навіть отримати позиції рівня C-level. Проєкт також планується представити у форматі реаліті-шоу, де покажуть усі ключові моменти розробки, від перемог до труднощів.

Ксенія поділилася новинами, що з нею вже зв’язалися представники ТСН, щоб зняти матеріал про її ідею, а до участі у проєкті записали досвідчені представники маркетингової та ІТ індустрій України.

  • #IT
  • #маркетинг

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader