/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F04fd42b1770f3618347cd1e9cd34e873.jpg)
В Україні запускають експериментальний онлайн-проєкт «єБабуся». В чому ідея?
Маркетологиня Ксенія Ларіна запропонувала у соцмережах ідею проєкту «єБабуся» — платформи, де молоді люди можуть знаходити бабусь для допомоги чи дружнього спілкування. Ідея отримала багато позитивних відгуків й авторка вирішила перетворити її на стартап.
Ксенія інтегрувала ідею «єБабуся» у свою маркетингову школу Larination, надаючи можливість учасникам вивчати процес створення стартапів на практиці. Понад 110 охочих подали заявки, і тепер команда працюватиме над проєктом у форматі воркшопів під керівництвом досвідчених менторів.
Кожен етап розробки поділять на спринти, де учасники крок за кроком пройдуть шлях від дослідження аудиторії та інтерв’ю з користувачами до створення маркетингової стратегії і запуску на ринок.
Найактивніші учасники матимуть шанс стати співвласниками проєкту і навіть отримати позиції рівня C-level. Проєкт також планується представити у форматі реаліті-шоу, де покажуть усі ключові моменти розробки, від перемог до труднощів.
Ксенія поділилася новинами, що з нею вже зв’язалися представники ТСН, щоб зняти матеріал про її ідею, а до участі у проєкті записали досвідчені представники маркетингової та ІТ індустрій України.
- #IT
- #маркетинг
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
