Українська дослідницька компанія Gradus Research дослідила, які теми найчастіше стають початком розмов у різних країнах Європи.
Компанія Gradus Research провела опитування серед мешканців дев’яти країн методом самостійного заповнення анкет у мобільному додатку або через онлайн-платформу.
Дослідження охопило аудиторію віком 18-60 років у таких країнах: Велика Британія (107 респондентів), Іспанія (108), Італія (106), Нідерланди (106), Німеччина (105), Польща (108), Румунія (111), Франція (111) та Україна (1000). Опитування тривало з 24 до 27 вересня 2024 року.
Серед популярних тем у смолтоках у світі наступні:
- 34% респондентів назвали тему інфляції,
- 31% – погода,
- 29% – сім’я та діти,
- 26% – політика.
Українці люблять поговорити про зростання цін – 36% та політику – 32%
Найпоширенішими темами для початку розмов є наступні:
- Погода є універсальною темою у більшості країн, так її обрали 42% британців та 41% жителів Нідерландів.
- Подорожі цікавлять 39% італійців та 37% поляків.
- В Україні меми та гумор є вдалим варіантом для першого знайомства, це підтвердило 28% респондентів.
Темою інфляції краще не починати знайомство — її обрали в середньому лише 19% респондентів. А в Україні ніхто не любить починати розмову з теми інвестиції (її обрало лише 5% опитаних).
До тем, яких краще уникати у смол толках відносяться наступні:
- Не варто обговорювати релігію, так вважають 47% респондентів.
- Загалом 40% респондентів у Європі не бажають починати бесіду з теми політики.
- Проблеми зі здоров’ям співбесідника не цікавлять у середньому 20% відсотків респондентів.
Також варто зазначити, що компанія Gradus Research стала першою українською дослідницькою компанією, акредитованою Market Research Society (MRS) — провідною британською асоціацією для спеціалістів із маркетингових і соціальних досліджень, ринкової аналітики та досліджень.
Нагадуємо, що дослідження німецьких компаній показало, що чотириденний робочий тиждень є більш ефективним
- #дослідження
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті