Більшість українців вважають тему здоров’я невдалим вибором для смолтоків
Більшість українців вважають тему здоров’я невдалим вибором для смолтоків

Більшість українців вважають тему здоров’я невдалим вибором для смолтоків

Українська дослідницька компанія Gradus Research дослідила, які теми найчастіше стають початком розмов у різних країнах Європи.

Компанія Gradus Research провела опитування серед мешканців дев’яти країн методом самостійного заповнення анкет у мобільному додатку або через онлайн-платформу.

Дослідження охопило аудиторію віком 18-60 років у таких країнах: Велика Британія (107 респондентів), Іспанія (108), Італія (106), Нідерланди (106), Німеччина (105), Польща (108), Румунія (111), Франція (111) та Україна (1000). Опитування тривало з 24 до 27 вересня 2024 року.

Серед популярних тем у смолтоках у світі наступні:

  • 34% респондентів назвали тему інфляції,
  • 31% – погода,
  • 29% – сім’я та діти,
  • 26% – політика.

Українці люблять поговорити про зростання цін – 36% та політику – 32%

Найпоширенішими темами для початку розмов є наступні:

  • Погода є універсальною темою у більшості країн, так її обрали 42% британців та 41% жителів Нідерландів.
  • Подорожі цікавлять 39% італійців та 37% поляків.
  • В Україні меми та гумор є вдалим варіантом для першого знайомства, це підтвердило 28% респондентів.

Темою інфляції краще не починати знайомство — її обрали в середньому лише 19% респондентів. А в Україні ніхто не любить починати розмову з теми інвестиції (її обрало лише 5% опитаних).

До тем, яких краще уникати у смол толках відносяться наступні:

  • Не варто обговорювати релігію, так вважають 47% респондентів.
  • Загалом 40% респондентів у Європі не бажають починати бесіду з теми політики.
  • Проблеми зі здоров’ям співбесідника не цікавлять у середньому 20% відсотків респондентів.

Також варто зазначити, що компанія Gradus Research стала першою українською дослідницькою компанією, акредитованою Market Research Society (MRS) — провідною британською асоціацією для спеціалістів із маркетингових і соціальних досліджень, ринкової аналітики та досліджень.

Нагадуємо, що дослідження німецьких компаній показало, що чотириденний робочий тиждень є більш ефективним

  • #дослідження

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader