Сервіси виклику таксі Uklon та Bolt майже місяць працюють у Львові та області вночі попри комендантську годину. Як це змінило заробітки надавачів таких послуг та коли нічні перевезення можуть відновити в інших містах України, з’ясували журналісти видання Forbes.
Bolt та Uklon відновили пасажирські перевезення в комендантську годину наприкінці жовтня. Детальніше про це ми переповідали тут. Як розповів журналістам генеральний менеджер компанії Bolt в Україні Сергій Павлик, частка нічних викликів наразі становить приблизно 2% від загальної кількості.
За словами колишнього генерального менеджера Bolt в Україні Тараса Потічного, економічна вигода від відновлення нічних перевезень полягає в більшому середньому чеку. В окремих випадках він може вдесятеро перевищувати денний тариф. Але так відбувається не завжди.
Читайте також: В Bolt розповіли, скільки працівників мають бронювання та що з мобілізацією водіїв
У перший тиждень після відновлення послуги нічні тарифи були на 10% нижчими за денні. Павлик пояснив, що динамічний коефіцієнт вираховується на базі історичних даних, яких наразі в компанії немає. Водночас зависокі ціни на нічні перевезення можуть спричинити репутаційні ризики, а занизькі не мотивуватимуть водіїв працювати в комендантську годину.
За словами Павлика, нічний тариф може бути більшим за денний у 2-4 рази – це оптимальний показник. Проте в цій ситуації йдеться не стільки про бізнес, адже Львів – великий транспортний хаб, і потреба в нічному сервісі є.
Читайте також: Наймали людей не для цього. CEO Bolt розкритикував «дистанційку» й роботу з різних локацій
Керівниця напряму публічної політики Bolt Юлія Маліч відзначила, що після запуску послуги в компанії побачили зацікавленість серед інших міст. Яких саме, вона не уточнила, відомо лиш, що перемовини поки неофіційні.
У Києві, за словами Павлика, такої зацікавленості поки не спостерігають. Він припускає, що в столиці кількість нічних викликів також становитиме приблизно 2% від загального обсягу перевезень. Співрозмовник видання, знайомий із ситуацією, зазначив, що в Києві такі рішення ухвалюються переважно на рівні Ради оборони з урахуванням домінантного голосу військових.
- Нагадаємо, раніше ми переповідали, як в Bolt Food обирають нові міста для запуску.