/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fff2661772136b522a104a8e509dba3d6.jpg)
«Це крінж» – у Тернополі обрали брендування громадського транспорту
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fff2661772136b522a104a8e509dba3d6.jpg)
Тернопільська міська рада затвердила єдине брендування громадського транспорту, яке перемогло в опитуванні на порталі «е-Тернопіль». Відтепер його обов’язково наноситимуть на автобуси та тролейбуси міста.
Та дизайн-переможець отримав критику в колах урбаністів в різних містах України. Одні натякають, що результати підтасували, а інші називають дизайн «крінжем».
У опитуванні переміг варіант запропонований ТОВ «НТ Дорбудпроект».
Проєкт розкритикували в спільноті Ne:Urban. Там зазначили, що в шортлісті конкурсу були навіть незмінені лівреї київського та львівського транспорту, які при хорошому конкурсі навіть не пройшли б технічний відбір. Тому переможець змагався лише з двома іншими варіантами. Серед недоліків дизайну вказують, що малюнок Тернопільського замку закриває вікна, цей варіант не підходить для всіх типів транспорту, контури кольорів не відповідають формам кузова, а сам дизайн виглядає не дуже естетично.
Спільнота «Промобільність» також висловила свою думку щодо конкурсу. Вони поділилися відео про те, як львівський урбаніст Олександр Шутюк також створював дизайн для цього конкурсу. Він сам не висловлював особливого негативу щодо відбору, але в коментарях люди критикували й дизайн-переможець, і натякали, що компанія «Дорбудпроект» – один з організаторів конкурсу і могла вплинути на результат.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F39d1e4f5f691e00ce444a152376239c9.jpg)
Також вони поділилися іншими запропонованими дизайнами й провели власне опитування. Станом на ранок 16 квітня понад 40% респондентів також обрали переможця конкурсу в Тернополі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4b0f5ab05126dcbe82ef782b10e22024.jpg)
Нагадуємо, що у Нью-Йорку вперше за майже 50 років переробили карту метро, але місцеві кажуть, що замість цього «хотіли б бачити більше працюючих ліфтів або менше бездомних у потягах».
- #Громадський транспорт
- #Тернопіль
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
