Люди не розуміють різниці між залежністю від автівок і захопленням ними — автоблогер вирішив боротися за міста без машин
Люди не розуміють різниці між залежністю від автівок і захопленням ними — автоблогер вирішив боротися за міста без машин

Люди не розуміють різниці між залежністю від автівок і захопленням ними — автоблогер вирішив боротися за міста без машин

Люди не розуміють різниці між залежністю від автівок і захопленням ними — автоблогер вирішив боротися за міста без машин - Фото 1

Метт Фарах, ведучий подкасту «The Smoking Tire» виявився прихильником реформ міської транспортної політики, що обмежують використання автомобілів, пише Bloomberg City Lab.

На його думку, можна любити автомобілі й одночасно визнавати, що міста були б кращими, якби менше людей ними користувалося.

Подкаст The Smoking Tire, який Фарах створив у 2006 році, має понад мільйон підписників на YouTube. Він написав огляди на більше ніж 2000 автомобілів.

Переїхавши до Лос-Анджелеса в 2009 році, Фарах став популярним автоблогером. Його платформа стала головним джерелом для тих, хто хоче дізнатися про нові моделі або побачити, як він їздить на рідкісних автомобілях, таких як Aston Martin V12 Vantage і McLaren 750S.

Але про місцевих автомобілістів він висловлюється наступним чином : «Лос-Анджелес не розуміє різниці між залежністю від автомобілів і захопленням ними».

У 2016 році Фарах змінив свої погляди на автомобілі, коли вирішив розпочати бізнес зі зберігання колекційних машин.

Придбавши землю для гаража, він зіткнувся з проблемами через міські закони, які вимагали великих паркувальних місць у підвалі. Це розчарування змусило його ознайомитися з роботами Дональда Шупа, професора Каліфорнійського університету, автора книги «Висока вартість безкоштовного паркування».
Нагадуємо, що у «Хмарочосі» згадувалась ця робота, основна ідея якої полягає в тому, що в США через закони про мінімальну кількість парковок для нових будівель з’являється їх надмірна кількість. Це призводить до неефективного використання землі та збільшення залежності від автомобілів, що своєю чергою погіршує якість міського середовища.

Люди не розуміють різниці між залежністю від автівок і захопленням ними — автоблогер вирішив боротися за міста без машин - Фото 2

«Американська політика вже давно субсидує власників автомобілів коштом тих, хто не має машин», — сказав він. «Якщо мені треба чимось пожертвувати, щоб змінити це, я готовий. Це має зменшити затори, а я не колекціоную спортивні автомобілі, щоб стояти в заторах на шосе 405».

Попри те, що Фарах володіє сімома автомобілями та двома автосховищами, він зазначає, що його авто зазвичай припарковані, на власній землі, та ще й у вертикальних стоянках.

Фарах часто підіймає на подкасті незвичні питання, наприклад, він запитав генерального директора Ford Джима Фарлі, чому компанія відмовилася від седанів на користь вантажівок і позашляховиків. У відеоогляді Tesla Cybertruck він висміяв її потенційно небезпечний дизайн. Також він зазначив, що зменшення кількості автомобілів вирішить багато проблем, таких як дефіцит простору, викиди, знос інфраструктури.

Фарах знає, що багато його шанувальників не підтримують його погляди на реформи, а також відверто хейтять його за це.

  • #авто

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader