/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fddd56e218ad210227cda6d1519a95cea.jpg)
У Сеулі запускають трамвай після його закриття 60 років тому
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fddd56e218ad210227cda6d1519a95cea.jpg)
Цього місяця у столиці Південної Кореї починають тестові випробування на новій лінії трамваю, що її планують повноцінно запустити у вересні 2026 року, повідомляє мерія Сеула.
Електричний трамвай у Сеулі з’явився у 1899 році, ще за часів Корейської імперії. Перші вагони були збудовані за американським зразком. Продавалися квитки у перший і другий клас. Існував один VIP-вагон лише для імператорської родини.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa025e829971a3642f25333727a05c345.jpg)
Містяни настільки дивувалися трамваям, що каталися на них цілими днями, а дехто спеціально приїздив із інших куточків країни. Зокрема, пасажирів вражали електричні іскри між приймачем і дротом: трамвайну лінію в Сеулі будували якраз в межах проєкту з електрифікації країни. Є історії, коли люди не могли накататися до останнього рейсу й просто розкладали килимки на землі та вкладалися спати в очікуванні на ранковий трамвай.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F01168ead6dab18b632fd9f49997cbff8.jpg)
Мережа продовжувала роширюватися й за японської окупації, що почалася 1910 року. Після того, як Японія програла у Другій світовій війні та залишила Корейський півострів, пішли й усі японські менеджери та інженери, які обслуговували трамвайні лінії. Корейська війна призвела до ще більшого занепаду трамваю, рейки та вагони крали на металобрухт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F57953f0a2c7893e13b99ea34645b0360.jpg)
У 1960-х влада Сеула вирішила будувати метро, і трамвай припинив функціонувати у 1968 році.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4e821dd1bff6726f943ce32a16ef0378.jpg)
Майже 60 років по тому в Сеулі відкриють 5,4-кілометрову трамвайну лінію, яка сполучатиме район Вірьє з центром міста. Лінія налічуватиме 12 зупинок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd4c510ada7efb39ee86e4a19d357908b.jpg)
Лінія не матиме контактної мережі — 10 трамваїв виробництва Woojin Industrial Systems їздитимуть на енергії батарей, розташованих на даху.
Низькопідлогові трамваї мають ширину 2,65 метра й загальну довжину 33,9 метра. Лавандовий колір лівреї обрали за результатами громадського опитування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F51048712bc5853edc4213f4ee235cea6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F26bdb9c32da87310d5169f19616bef51.jpg)
В Європі також демонтували трамвайні системи у середині ХХ століття. Зараз міста будують їх заново. Так, у квітні у Льєжі, Бельгія, запустили першу лінію трамвая після майже 60-річної перерви. З нуля трамвайні системи побудували у шведському Лунді та фінському Тампере.
- #Південна корея
- #Сеул
- #Трамвай
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
