Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження
Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження

Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження

Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження - Фото 1

Гібридні електромобілі з заряджанням (PHEV) на практиці генерують майже вп’ятеро більші обсяги викидів, ніж заявляють виробники, йдеться у звіті неурядових європейських організацій T&E.

Автовиробники просувають плагін-гібриди як компроміс між бензиновими та повністю електричними моделями: дозволяють долати більші відстані без підзарядки, ніж електромобілі й одночасно на 75% менше забруднюють довкілля, ніж традиційні автівки.

«Плагін-гібриди — одне з найбільших шахрайств в історії автомобілебудування. Вони викидають майже стільки ж, скільки й бензинові автомобілі», — заявляє Люсьєн Матьє з T&E.

Однак аналіз даних про викиди 127 тисяч гібридів, зареєстрованих у Європі у 2023 році, показав, що вони викидають лише на 19% менше вуглецю, ніж бензинові та дизельні автомобілі.

Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження - Фото 2

При цьому водії витрачають на плагін-гібриди на 500 євро більше на рік, ніж заявлено, за заправку та зарядку — через приховане споживання палива та електрики в обох. При цьому гібриди з підзарядкою ще й дорожчі в покупці, ніж електромобілі: у Німеччині, Франції та Великій Британії у в середньому різниця становить 15,2 тисячі євро.

Навіть під час руху в електричному режимі гібриди споживають у середньому три літри бензину на 100 кілометрів. В результаті вони викидають 68 грамів вуглецю на кілометр, пройдений в електричному режимі, й це у 8,5 разів більше, ніж заявляють офіційні тести. Це пояснюється тим, що електродвигуни у гібридах зазвичай мають недостатню потужність для високих швидкостей або крутих підйомів, тож має вмикатися двигун внутрішнього згорання. Загалом двигун забезпечує потужність майже на третину відстані, пройденої в електричному режимі.

Більші акумулятори роблять автомобілі важчими й, отже, ті спалюють більше пального в режимі двигуна. Також споживають більше енергії, коли їздять на акумуляторі.

Найбільший розрив між офіційними та реальними викидами мають гібриди Mercedes-Benz: 494%. А гібриди GLE-класу перевищуюють офіційне значення аж на 611%.

Недооцінка викидів від гібридів дозволила чотирьом основним групам автовиробників уникнути штрафів на суму понад 5 мільярдів євро у період між 2021 і 2023 роками.

Нагадаємо, Volkswagen занижував рівні викидів шкідливих газів у своїх автомобілях, що призвело до гучного скандалу, арештів керівництва та мільярдних збитків концерну.

  • #Автомобіль
  • #Екологія
  • #електромобіль

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader